Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1099 ggr
sanne
0

Anmälda till Vartofta

lite nyfiken på vilka som anmält och vad till Vartofta som snart går av stapeln :)

Vi har anmält ett gallsto, Natasja v Ramsburg och en godkänd 3års hingst Yaght vd Belschuur RS 547

Annette
0

Det är 60 anmälda till Vartofta. Oväntat bra med tanke på att det är så mycket i september Glad.

Vi har anmält två gallston. Om de får följa med får vi se. Eller, den ena är ju min mors så hon kommer väl.

sanne
1

klart du kommer Annette :)

Annette
0

Jag kommer, men kanske inte hästen Flört. Får se om jag känner mig nöjd med skicket på henne. ("Vissa" påstod i lördags att jag är alltför petig Oskyldig)

PetraJ
0

Jag har med mig Caramell.

sanne
0

#3 haha.. kan jag väl aldrig troFlört

veronica-olsson
0

Jag har anmält ministoet Almnäs Top Class.

När läggs katalogen ut?

Kris_J
0

Jag har anmält en vildhästTyst

Veritas odium paretFörvånad

polgara
0

Jag har anmält min åring Narnia, Marica sin 1 åring Bluemull Mell Moorie

Annette
0

Katalogen tillverkas i morgon och går sedan till tryckning.

sanne
0

#9 oj va spännande !

Kristin, vem har du anmält som är så vildCool

Kris_J
0

#10 Hemligt än så länge….

sanne
0

haha ok, så kan de va.. kan va någon som ska visas i helgen kanske…

katalogen är ju som sagt på tryck strax så .. jag får snart veta !

Gosa
0

Jag har med mig veteranhingsten Castor v Bunswaard och vårt unga hopp, 1-åriga Tomtagårdens Lotus… killarnas utställning för vår del alltså Glad

Underbar
0

Har med mig Underbar

Kris_J
0

#12 Nu har jag rett ut vildhästens man, det var en hel del gammal vinterpäls som trasslat in sig i den. Knappt ett hårstrå lossnade trots att jag härjade med piggborsten i nästan en timma utan pälsglans eller annatFörvånad Dåligt borstad var bara förnamnet, ahr inte haft anlednig på länge.  Pållen stod som ett ljus hela tiden. Nog med ledtrådar nu.

Anna-Karin
0

#15 Jaha… då är det nog den lilla röda…. unghingsten som är vildhästen.

Kris_J
0

#16 Det börjar brännas….

zettan
0

Har anmält 2 skäckar. Men vi är osäkra på om vi ska åka. Allt beror på hull och utseende. Just nu är den ena tjock som en badboll Tungan ute

veronica-olsson
0

Är det någon som vet hur dags utställningen brukar börja och vilken klass man börjar med?

Annette
0

#19. Klassordningen ser man när katalogen är klar.

Annette
0

Katalogen finns nu på Västs hemsida samt i webstamboken.

polgara
0

Varför är min adress o telefonnummer fel när jag skrev rätt i anmälningsblanketten?

Annette
0

#22. Har du ändrat hos stamboksföraren? Jag har för mig att uppgifterna tas därifrån.

polgara
0

Någon som vet hur lång tid det tar att köra med transport från Borås till Vartofta? Ska ju visa min åring tidigt på morgonen så det gäller att vara på plats i tid.

sanne
0

heidi, det tar dryga timmen från oss o det är ju bara 10 min från ert stall. Kör mot Ulricehamn o sen mot Falköping, in vid första avtags vägen mot Vartofta.