Anmälda till Vartofta
lite nyfiken på vilka som anmält och vad till Vartofta som snart går av stapeln :)
Vi har anmält ett gallsto, Natasja v Ramsburg och en godkänd 3års hingst Yaght vd Belschuur RS 547

Det är 60 anmälda till Vartofta. Oväntat bra med tanke på att det är så mycket i september
.
Vi har anmält två gallston. Om de får följa med får vi se. Eller, den ena är ju min mors så hon kommer väl.

klart du kommer Annette :)

Jag kommer, men kanske inte hästen
. Får se om jag känner mig nöjd med skicket på henne. ("Vissa" påstod i lördags att jag är alltför petig
)

Jag har med mig Caramell.

#3 haha.. kan jag väl aldrig tro
Jag har anmält ministoet Almnäs Top Class.
När läggs katalogen ut?
Jag har anmält en vildhäst
Veritas odium paretFörvånad

Jag har anmält min åring Narnia, Marica sin 1 åring Bluemull Mell Moorie

Katalogen tillverkas i morgon och går sedan till tryckning.

#9 oj va spännande !
Kristin, vem har du anmält som är så vild
#10 Hemligt än så länge….

haha ok, så kan de va.. kan va någon som ska visas i helgen kanske…
katalogen är ju som sagt på tryck strax så .. jag får snart veta !
Jag har med mig veteranhingsten Castor v Bunswaard och vårt unga hopp, 1-åriga Tomtagårdens Lotus… killarnas utställning för vår del alltså 

Har med mig Underbar
#12 Nu har jag rett ut vildhästens man, det var en hel del gammal vinterpäls som trasslat in sig i den. Knappt ett hårstrå lossnade trots att jag härjade med piggborsten i nästan en timma utan pälsglans eller annat
Dåligt borstad var bara förnamnet, ahr inte haft anlednig på länge. Pållen stod som ett ljus hela tiden. Nog med ledtrådar nu.
#15 Jaha… då är det nog den lilla röda…. unghingsten som är vildhästen.
#16 Det börjar brännas….

Har anmält 2 skäckar. Men vi är osäkra på om vi ska åka. Allt beror på hull och utseende. Just nu är den ena tjock som en badboll 
Är det någon som vet hur dags utställningen brukar börja och vilken klass man börjar med?

#19. Klassordningen ser man när katalogen är klar.

Katalogen finns nu på Västs hemsida samt i webstamboken.

Varför är min adress o telefonnummer fel när jag skrev rätt i anmälningsblanketten?

#22. Har du ändrat hos stamboksföraren? Jag har för mig att uppgifterna tas därifrån.

Någon som vet hur lång tid det tar att köra med transport från Borås till Vartofta? Ska ju visa min åring tidigt på morgonen så det gäller att vara på plats i tid.

heidi, det tar dryga timmen från oss o det är ju bara 10 min från ert stall. Kör mot Ulricehamn o sen mot Falköping, in vid första avtags vägen mot Vartofta.