Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 580 ggr
[Anna-N]
0

God Morgon 06-12-29

Minusgrader och snö ligger fortfarande kvar :-). Alldelens perfekt väder mao. Man slipper all lera o det är ljust och fint.

Får se vad sista fredagen på detta år bjuder på. Hoppas alla får en bra dag!

[Jemla]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorr´n!

Sitter på jobbet idag också. Vi har också fått minusgrader nu, skönt att slippa få in två skitiga hundar efter varje promenad. Glad Nu ligger hundarna här och längtar efter att få åka hem, men de får nog vänta ett litet tag till Flört (Det är perfekt att få ta med dem till jobbet!).

Annette
0

God Morgon!

Frost här också, men ingen snö.

Idag skall Mikael (sonen) och jag ta en shoppingtur. Han skall besöka alla bokhandlar vi kan komma på. Själv skall jag se om jag kan hitta något kul att köpa för mitt presentkort i hästbutiken. Därefter skall vi fylla på kylskåpet inför nyår, det är fortfarande ganska välfyllt efter julen, men något gottigt vill vi ha att mumsa på.

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Solen håller på att komma fram nu och det ser ut att bli en riktigt fin dag idag. Ska ut och fodra djuren.

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag ska jag på arbetsintervju Fot i munnnen Nervöst.

RebeckaSvensson
0

#4 Lycka till!

susanne-s
0

Idag kommer svärmor hit….. vad ska jag säga om det… HON har bestämt vad vi ska äta till Nyår och har bakom min rygg diskuterat med min min man vad han ska handla hem fick jag höra igår, blev ngt irreterad på min man som blev aldeles olycklig. sliten mellan mamma och mig. Men ok tänker jag då kan svärmor stå i köket.. Då slipper jag!!! Jag vet vad jag ska ägna helgen åt, börja med inkörningen av 2 åringen! Oskyldig = vara ute i stallet större delen av tiden.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

bonde
0

God morgon! Glad 

Dimmigt och kallt ett utmärkt slappar väder. Har stallhjälp idag så jag ska bara ligga på soffan och läsa en bok.

#6 Ibland gäller det att se det positiva i det negetiva och fokusera på det. Tänk vad skönt kunna vara i stallet i timtal utan att behöva fundera på någon matlagning. Mina svärmor finns inte längre och nu saknar man även de där irriterande sakerna.