God Morgon 15 september
God morgon! Uppe före tuppen igen
Jag hatar att vakna kl4-5 varenda morgon!!! Men idag kom Sissel ner tidigt och gjorde frukost till mej och så fick jag present och ett fint kort
, man fyller ju år idag
.Så det får bli att fixa lite kaffe och tårta tills i em. Värre lär det ju bli nästa år…då blir jag ju 50…….. Ska skicka in anmälan till Älmhult också idag , och även kolla när det är utställning i Åstorp. Annars får man njuta av att det ska bli fint väder även idag! Ha det bra allihop!
God Morgon!
Har precis skickat med barnen med bussen och dricker nu lite kaffe. Tänkte faktiskt lägga mig en liten stund till då jag sovit så j-a dåligt i natt. Sen tänkte jag ta tag i lite städning både ute, inne och i butiken. Lite hästpyssel ska hinnas med också och så ska ev. Elsa åka och träna med sin häst idag. Den här dagen lär väl gå den också.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God morgon!
#0 då vi skrev samtidigt så hoppar jag hit o skriver här oxå…
Sitter insvept i dimma o ser inte ens 50m utanför fönstret, känns konstigt.
Sitter o tänker på gamla minnen då Patrick Swayze dött o minns Dirty Dancing o serien Nord o Syd, vilka minnen….
Ska annars iväg ut till stallet sen o cykla m lillan för första gången, ska bli intressant…
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon!
#0 Grattis!
Här är det dimma också, men tror att det blir fint idag också. Hästarna var så pigga igår tror det beror på den höga luften. Först jobb sedan hästpyssel. Försöker att få tag i MJ salvan för Hessa har lite dålig behåring, svansen är jättefin men inte man och pannlugg.
Ha en bra dag alla!
Hoppsan nu ser jag en till tråd, men jag skrev i den andra jag….Orkar inte skriva en ggn till här…

God morgon!!!
Ser ut att bli härligt höstväder idag med. har nyligen kommit hem från jobbet, hunden är rastad o jag ska strax krypa ner mellan lakanen. Blir en sväng till stallet senare i eftermiddag, det är skönt när hästarna kan gå ute ett tag till (har massa bete kvar).
Ha en bra dag allihop, det ska jag ha i min goa säng iaf!!!

#0 GRATTIS hoppas du får en bra dag i dag :-)
Goid förmiddag här är det jättefint väder idag och jag hoppas att det håller i sig . synd bara att jag fryser hm jag hoppas verkligen inte att jag är på G att bli sjuk har verkligen inte tid med det nu med både tävling lördag och söndag , på söndag ska ju Bethoven göra sin tävlingsdebut, det blir tufft med mycket häst i loppen och jämnt motstånd.
Här hemma fortgår jobbet med hästarna , i går hade Amadeus vagnen på sig för första gången och det skötte han kanon bra, så det blir på det i dag igen. Även russte som Amanda har lånat har vi börjat jobba lite med , blev longering och i går red Amanda henne i skritt :-).
Har även klippt 2 hästar här hemma alla redan känns inte klokt om jag får säga det själv *ler*

#0 Grattis på födelsedagen 
#0 Grattis!