Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 933 ggr
sanne
0

Glöm inte anmäla till Mullsjö !

Anmälningstiden till Shetland Väst utställningen i Mullsjö närmar sig så kom igen nu o anmäl era hästar till en mysig höst utställning !

Anmälan skickas till

Susanne Ardenius, Skälvarås Solliden, 51691 Dalsjöfors.

Frågor ang utställningen besvaras lättast av Anne Pagmar 0705-522678. Annars finns mer info på Väst sida under utställningar.

polgara
0

kanske bäst att anmäla nått då för du skulle ju vara på mig om det annars, vet bara inte vad jag ska anmäla än, kanske valackarna eller sto med föl, unghäst kanske, svårt det där.   

Blir säkerligen en valack iaf.

VeronicaP
0

vi kommer inte ..

Annette
0

Det är ju nära och bra för min del, men jag har inget att visa. Hästarna har tagit slut Flört.

VeronicaP
0

#3 Du kunde få låna av mig ;-)

PetraJ
0

Skall ev amnäla en till. Har fått låna en shettis över vintern som sällskap till Caramell. Hon är aldrig visad.

AnnicaL
0

Funderar på att visa Moa… Men hon kommer att vara klippt då (rakad), och då ska man ju verifera (troligen felstavat) att hon tävlar. Men jag undrar hur man visar detta?

zettan
0

Jag funderar och funderar på vad jag ska anmäla. Tror jag vill visa lilla Roze. Men vet inte. Vill kanske ha med Violette me. Men hon är ju dräktig. Hmm jag får fundera

sanne
0

Men Annette, va då slut på hästar ! du har ju en 1års hingst oxå !!

Annette
0

#8. Skrattande Som pausinslag då kanske Flört. Han är borta på bete och väntas inte hem än på ett tag.

MadeleneJansson
0

# 7 Vore kul om du anmäler Roze, jag skall anmäla hennes halvsyster Ljungbackens Fenella e Jozo u Syrens Axella

zettan
0

#10 ja då får syskonen träffas och prata Flört

sanne
0

*puttar upp igen !*

Pilla
0

Skall man åka med en gammal tant elle en gammal gubbeCool

sanne
0

haha Gammel gubbe behöver nog komma ut lite tror jag allt, o ny fin kille oxå !

brittlouise
0

Hej finns det ngn. som ska åka till Älmhult och Mullsjö nere ifrån Skåne? Jag bor vid Trelleborg och har ett sto som jag skulle vilja visaGlad. Finns det ngn som vill samåka så skriv gärna här eller ring mig på 0709-531840

mvh,Cilla

zettan
0

Lilla Roze är anmäld. Blir bara en häst med denna gången.

Maliiin
0

Jag velar å velar! I så fall blir det Dutchess.. Men jag vet inte. Det är ju en bitObestämd

Det finns inte möjlighet till samåkning med någon? Jag bor i Målilla..