Täcken köpes/ och säljes
Hej hej
Är det någon som har ett våffelsvetttäcke att sälja eller som vet någon butik som säljer det i storlek 95cm? Köpte ett på tradera som tyvärr är för stort för min så är det någon som vill köpa ett blå/vit rutigt i storlek 105cm så är det bara att höra av sig. Lappen satt kvar när jag köpte det så det är nytt förutom att jag använde det en dag på min.
Har även ett hööks regntäcke i storlek 95cm, limefärgat med hästar gjorda av Lena Furberg att sälja. Bara använt några gånger.
Sen har jag ett hööks regntäcke i storlek 105cm svart med röd/vita gjordar att sälja. Det är en liten lagning på 1,5cm med speciellt klister då man inte ska sy i täcken.
Har även ett eksemtäcke från horse guard i storlek 105cm att sälja. Grått med magplatta och hals. Endast använt några gånger.
PRIS DISKUTERAS. KAN TÄNKA MIG ATT BYTA MOT ETT VÅFFEL SVETT TÄCKE ELLER EKSEMTÄCKE I STORLEK 95CM ALT 105CM OM DEN ÄR LITEN I STORLEKEN.
mvh Carro
Hej igen
Är det verkligen ingen som behöver täcken?
Alla täcken är jättefina och endast använda några gånger.
De säljes för att de inte sitter så bra på min ponny samt att jag har så många 
Har verkligen ingen användning för dom så de säljes billigt 

#0 du har PM

#0 Är eventuellt intresserad av regntäcket stl 105. Har du någon bild? Vad har du tänkt för pris?
Hej hej
Alla täcken är sålda utan svett/våffeltäcket.
Mvh Carro