God morgon! 090916
God morgon!
Hu kallt idag nollan men blir nog en vacker dag. Kom precis in från djuren alla må väl.
Jobb sedan hästgöra och fotbollsmatch ikväll.
Ha en bra dag alla!

God morgon!!!
Ser ut att bli en fin dag idag med. jag ska snart slänga mig i sängen efter en helv***s natt på jobbet. I em ska jag ner till syrran o fixa mina naglar o sen en sväng till stallet. Annars inga planer för dagen.
ha en trevlig dag allihop!!!

God morgon , även här verkar det bli en kanon dag idag.
Jag hoppas att dagen blir bättre idag än var den var igår , för det var en riktigt j---a helvetes dag i går och att allt håller sig lugnt i skolan idag.
God förmiddag!
Har precis fått klart med Kolmården att ta med 2 årshingsten också när Poppe åker i oktober. Det var inget lätt beslut men tyvärr tvunget.
Nu sitter jag och väntar på en leverans från Tyskland och jag hoppas den kommer idag. Surt att inte kunna åka hemifrån ifall de skulle komma för då ställer de inte av det.
Väntar också på Chip som beställdes i fredags då det är en del pållar som ska fixas denna vecka.
Nehej, nu ska jag hänga ut en maskin tvätt och ta en kopp kaffe så får vi se vad resten av dagen bjuder på!
Ha det bra!
Amor vincit omnia 
God morgon! Tackar för alla grattis i går
Här ligger dimslöjorna tunga över skogen, men det ska bli finare framåt dagen. Igår var det " helt hysteriskt" i Simmelsberga! min lille valack Arim rymde ( ja pga att Sissel glömde stänga nedersta tråden….har faktiskt aldrig hänt innan
) och givetvis drog han rätt upp till min granne som har araber…VE OCH FASA….kalabalik utbröt!!!!! Tänk om lilla Arim skulle komma in till arabhingsten och skada honom!!!Hemska tanke
Att hennes helgalna hingst skulle kunna skada en liten mini valack….OTÄNKBART!!!!Ja man får bara ha ett enorm tålamod ibland, fast jag egentligen skulle vilja säga henne ett "par väl valda ord". Men för er som inte vet så är araber sååå mycket mer inteligenta än vad shetlandsponnyer är, så det kan man ju inte bara jämföra
och tänk så mycket skada en mini gör ,när han travar förbi på meters , flera , avstånd
. allt gick bra och vi fångade in honom utan besvär. Tror att han tyckte att"dom där araberna " hetsade upp sig i onödan!! Ha en bra dag allihop!
Grattis Linda i efterskott!
Är super trött idag, så jag passade på att sova länge. Fint väder har vi här och jag ska fortsätta träna Melle i horsemanship, började lite igår och han såg mest snopen ut. Han har en idiot grej för sig när han är på utställning han går upp och slår med frambenen och det är något som måste plockas av honom. Tyvärr är det ju inte så lätt när han inte gör det hemma. Kanske kan träningen göra att han lägger av helt enkelt.
I eftermiddag blir det tecken kurs och det ska bli rätt så intressant.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
"Bugar och tackar"