Godmorgon 18/9
Sitter på jobb och får gå hem om 2½ timme. Sitter och fryser något fruktansvärt, hutter!
Idag blir det hem och sova, sen ska jag köra till Sonja (lillåkra) och efter det så blir det väl veckohandling och även träning med Melle.
Hoppas ni får en skön dag
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon!
Ska snart iväg med bilen på service, är så handikappande att vara utan bil en hel dag. Får hämta den först i eftermiddag o då ska jag hämta mamma vid tåget, hon ska vara hundvakt som vanligt då det är utställning i helgen.
Annars står tvätt o städ på schemat, passa på när man ändå inte kommer hemifrån, nackdelen med att bo på landet o vara utan bil.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Godmorgon
Sitter hemma och läser om njursvikt och sepsis, väldigt intressant. Solen skiner och jag hoppas få tid på eftermiddagen till att förbereda lite inför Köping på söndag. Vi har ett par stubbåkrar framför huset nu och där har vi lite hinkhinder, barnen är nog sugna på att springa och hoppa med några hästar där också. Vi får se vad tiden räcker till för när de kommer hem.
Trevlig dag alla

God förmiddag!!!
Här är helt ok väder idag. Jag tvättar o står i, ska försöka hinna med o städa lägenheten på förmiddan oxå. I eftermiddag blir det bad av häst så hon åt minstone är ren imorgon när vi ska till Vartofta. Ikväll kommer darlingen upp från Skåne o då ska vi äta lite gött o bara vara.
Ha en trevlig dag allihop!!!
God förmiddag!
Härligt höstväder har vi här idag med frisk luft och solsken! Hösten är en härlig tid om det inte regnar oavbrutet vill säga.
Håller på att packa ner butiken då vi far till Vartofta imorgon. Mycket slit både före och efter men det är det värt när man träffar så många trevliga Shetlandsvänner. På söndag är det utställning i Köping så imorgon får min ärade make göra iordningen hästen åt mig
Skulle gärna vilja vara en fluga på stallväggen då! Han gör det bara på det villkoret "att jag delar det där j-a håret innan", han är charmig han! 
Snart kommer sändingen från Tyskland så det är bäst att hålla sig beredd att springa ut när lastbilen tutar. Uppdaterar sidan under dagen.
Ha en fortsatt bra dag!
Amor vincit omnia 
#4 Körtäckena har inte kommit? Annars kunde du tagit med det till Vartofta så skulle jag kunna hämtat det där.
#5, 3 veckor kvar tills de kommer, inget är väl som väntans tider 
Amor vincit omnia 
#6 Å så synd. Längatar så till de kommer

God förmiddag.
Solen skiner och det är jättefint väder ute. Jobbar halvdag idag, i eftermiddag är det begravning av min pojkväns morbror. Ingen vidare upplyftande aktivitet men jag har lovat att följa med som stöd.
Lite roligare läsning dock var resultatlistorna från kvaliten i söndags. Moa blev näst bästa gångartsponny under dagen, min lilla flodhäst
Hoppas alla får en bra dag!