Godmorgon 09-09-19
Nu är allt packat och klart, ska bara lasta in mina hästar i transporten så bär det iväg till Vartofta. Lotus går i första ringen så det gäller att vara där i tid
. Ha en toppendag alla!!!
God morgon!
Här ligger diset tätt o det är verkligen höst i luften, mysigt.
Mamma kom igår o idag ska vi in till stan o shoppa lite, sen väntar bad av ponny o packning inför imorgon.
Lycka till alla som ställer idag!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Lycka till alla ni som ställer ut idag! 
Lycka till alla, jag kommer och kikar på er!
/SG
God morgon
Hästar utsläppta och fodrade. Ska bada två lite senare, hoppas att solen skiner så de torkar fort. Ska dra om lite hagar så stona med föl får mer bete, ungstona får gå kvar i den gamla hagen - de är runda nog 
Lycka till alla som ställer ut idag!
God Morgon ! Lycka till alla ni som ska på utställning i dag! Här ska det hållas lite kalas för att Sissel och jag har fyllt år. Det blir släkten som kommer . Och i em ska det målas brädor, för imorgon ska det spikas och sågas. Det blir en ny gavel på stallet + lite små reparationer . Skönt att äntligen få lite hjälp!!!! Hur gärna man än vill , så kan man inte göra allt själv. Och vädret ser ut att bli fint så kanske kan man fika ute?

Godmorgon
Här är det väldigt soligt och fint ute, perfekt, för även jag ska bada hästar. Ska nog också försöka ta och höststäda lite utomhus, tömma lite blomlådor och sånt.
Lycka till alla dagens utställare!
#4 Lycka till imorgon i Enköping! Det skulle nog bli fint väder imorgon också, det gör ju inget.
#6 Tack! Håller tummarna även för er i morgon!
Lycka till alla som ställer ut idag!

Är det idag det är i Vartofta ?! Det hade jag helt missat, hade ju tänkt att åka dit bor ju så nära… Jaja lycka till allesammans :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Oj, är klockan redan 21.20
I dag känns det som om dygnet har alldeles för få timmar. I morse så tvättade vi tre hästar innan jag lastade transporten och begav mig till Köping för att göra iordning på utställningsplatsen samt lasta av alla priser. Sedan hem duscha fixa iordning sig så gott det nu går och åkte sedan i väg på bröllop.
Vid 19.00 så tog vi deras transport och lastade i Kenny i släpet och begav oss hemåt, in med Kenny i stallet och hem bytte om och sedan ut igen till stallet för att bada honom. I stallet står nu 6 friserade och badade hästar och mumsar hö, vilken känsla det är, hmmm
Nyss inkommen och passar nu på att andas ut lite för att ta nya tag och fixa det allra sista innan sängen väntar, den lockar redan nu kan jag säga
Ha det gott så ser jag några i morgon, kör försiktigt!
Johanna

#10 Vilken dag du haft!