Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 510 ggr
Cattis
0

God morgon 2006-12-31

God morgon alla!

Sista dagen på 2006. Vilket år det har varit sen, massor av skoj och en del bedrövelser. Men mest skoj. "Måste" sammanfatta året på ngt vis på hemsidan vad det lider, men inte just nu. Nu skall jag krypa ner i sängen igen o titta på TV med mina två yngsta döttrar en stund. :-)

Idag skall jag annars bara ta det lugnt och förbereda för kvällen. Pyssel, mys och umgänge med familjen blir det. Härligt!

Vad skall ni göra?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

God morgon alla glada - på årets sista dag!

Här har det regnat  (läs skyfall) i natt o blåst storm så all snö är borta och det är lera och klet :-((. Vilken nyårsafton! I vanliga fall brukar det vara -30 eller nått vi den här tidpunkten.

Idag blir det stallet, lite god mat och så under dagen/kvällen. Nått annat är inte inplanerat - lugnt och skönt.

Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Ahnna
0

Morsnig!

Idag ska jag ut och rida Doddo, sen över till Pyttis en sväng och sen blir det nog SÄNGEN! För första gången hittills i mitt liv ska jag nog sova när klockan slår 12. Ingen att fira med, men hur tragiskt det än låter så sörjer jag faktiskt inte. Livet stannar inte av för att det är nyår, jag måste lik förbenat upp imorgon bitti och fodra alla 4-beningar, så då kan jag lika väl gå och lägga mig i vettig tid så slipper jag bli övertrött imorgon. Cool

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

cinna
0

God morgon!

Haft sovmorgon till 9.15 idag. Så himla skönt. Ska iväg till syrrans familj ikväll, beroende på hur minstingen mår så får vi se hur länge vi stannar.

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Årets sista dag - helt otroligt vad fort detta året har gått. Både roliga och tråkiga saker har hänt och efter hand får man väl reda på vad det nya året har i beredskap åt en.

Blåser halv storm här och regnar för fullt. Ska ut till djuren snart och fodra, vilket får bli inne idag. Annars kommer de få motion när de försöker jaga ifatt ensilaget.

Önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!

VeronicaP
0

Gott Nytt år och God morgon. Samma väder här , storm och regn. Ska snart ut och köra ensilage till stona de vill väl ha mat i detta skitvädret. Mary´s hosta blir inte bättre ändå har hon både fått en dos hippotrim, och en dos ventopulmin så det första jag ska göra när det blir vardag är ringa travbanekliniken och få tid så de får kolla henne ordentligt och se om vi kan få något annat som hjälper. Inge kul alls man tycker ju så synd om henne fast hon är pigg som attan när dottern rider och blank och fin i pälsen,

Ha det gött alla idag…

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Ikväll ska jag iväg på stor fest med fin middag osv. Har dock en hel del som ska ordnas innan. 

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton!

[Emmelo]
0

God morgon! Har nyss klivit upp ur sängen och herregud vilket trök väder! hade fundering på att lägga mej igen. hade tänk att gå på fest ikväll men så blev jag tvungen att jobba kväll idag och morgon imån..så jag sover garanterat när klockan slår tolv! GOTT NYTT ÅR ALLA GLADA!!

Milla
0

God middag!

Här ska det städas en vända och sen ska jag förbereda maten till i kväll.

Har stått minst en halvtimme och bara tittat på hästarna,dom har busat runt som tokiga.Härligt med glada djur.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Midlingur
0

Ska ut en sväng till hästarna. Hilfiger stod ensam för första gången i natt. Börjar bli en stor pojke av den där… Ska nog gå med honom en sväng också. Ikväll så är vi bjudna på fest.

ErikaPihlajamaa
0

GOTT NYTT ÅR till alla!

Daladis
0

Gott Nytt År!

Här har vi haft en skön fm. Varit ute med hundarna på skogsprommis och tränat lite uppletande. Sen var det mockning och fortsatte att lasta ur höet ur transporten, för på tisdag em. ska Daladis skjutsas på inridning en månad. Stackars Thimon ska under veckan få besök av vetten och få "de ädlare delarna" borttagna… Tänkte att då kanske han inte saknar Daladis för mycket när han blir lite duven några dagar.

Är det någon som har en shettis "över" inom 10 mil från Gävle som vill "bo borta" en månad så är den välkommen hit som sällskap! (självklart står jag för foder mm.)

Nyårskvällen ska vi tillbringa med familjen. Ska äta lunch strax, sen ska grabbarna gå ut och elda upp alla nerfallna grenar från höststormen. I kväll blir det att äta lite gott och kanske dricka ett glas vin.

[Jemla]
0

God "morgon"!

Vaknade för lite mer än en timme sen och har inte gjort så mycket, bara klippt klor och tränat lite inomhus med hundarna. Hade tänkt hinna till stallet en sväng idag men det blir nog inte så.

Så fort jag lyckas ta mig i kragen ska jag iaf ut och jogga med yngsta hunden. Sen ska jag väl börja fixa mig iordning för kvällen då det blir partaj och man ska vara utklädd…

GOTT NYTT ÅR! Glad