Utstälning Delsbo
Ville bara påminna om att anmälningstider till halloween utställningen i Delsbo går ut den 24:e denna månad.
Domare Ronny Johnsson
Asvariga: Jeanette johnsson och Petra Stark om det är något ni undrar över så är det bara att höra av er. Sov plats kan ev ordnas på ridskolan.
Vi söker sponsorer..

Oops lite stavfel.. he he..
Tack för påminnelsen
!
Lite trist bara att inte shetland nords hemsida är uppdaterad med info, så som var man skickar anmälan osv
.

Det ska fixas idag..
Ni kan skicka till
Jeanette Jonsson, Glombo 25, 820 60 Delsbo
Välkommen med anmälan.
#2: Inga proppar är inskickat till Nords sida…så jag hoppas de kommer så läggs de ut såklart!

#4 Jeanette skulle prata med dig sa hon.. Om inte så kontktar jag dig ikväll.. Och hoppas att du har tid då =)

Jag ska anmäla ett 3årigt sto till Delsbo. Vad e de för sponsorer ni söker? ev e vi intresserade 

#6 Du kan vara med och sponsra en klass, det kostar 250kr och då uppmärksammas det i katalogen och en rosetter ges till alla i klassen, med en text på som du väljer.. Du kan också köpa annons plats i katalogen.
Du kan ringa mig om det är någon speciell klass du vill sponsra. Eller diskutera annonsering.
Petra 070-26 25 199

putt

Vi kommer att ha en fotograf i Delsbo. Som kommer att käppa kort under dagen och de som vill får köpa dessa genom henne senare. Ni kan gå in på hennes hemsida och titta på hennes tidigare bilder.

Hmm måste bara klargöra att det är inte de priser som hon har utsatt på sin hemsida som hon kommer att ta under utställningen. Hon kommer att ta mellan 150-200:- för en cd skiva med många bilder på. Antalet varierar givetvis. Så det är ett bra tillfälle att få bra kort på sin ponny, till en billig peng.

vill påminna om att anmäla..
och vi vill väldigt gärna ha sponsorer, så om det är någon som känner sig manad så är ni välkomna..

Jag kommer med mitt 5-åriga sto. Hade inte tänkt ställa ut mer i år, men saker blir ju inte alltid som man har tänkt sig!
Nu är vi anmälda i alla fall, så får det gå som det går…
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#12 Det kommer säker gå jätte bra. Vad heter din ponny?? Är det den fina skäcken på bilden??

#13 Nej, det är ett brunt sto som heter Upplundas Miranda. Hon fick förvisso 38 p senast på RIKS, men jag är nervös ändå! Varför utsätter man sig för sånt här…!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se