Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 629 ggr
polgara
0

God morgon!!! 21/9-09

morron!!!

kallt ute så här tidigt på morgonen. Ska köra storegrabben till stationen nu då han börjar sin Väktarutbildning i Göteborg, han är måttligt nervös. Sen ska jag ringa vårdcentralen då jag fått öroninflammation igenSkrikandes. En sväng till stallet blir det oxå o sen slappa.

Ha en bra dag allihop!!!

[lindatornerup]
0

God Morgon! Idag ska jag måla min nyuppsatta gavel ¨på stallet! Tyvärr  så hann jag inte måla alla brädorna innan snickarn kom. Så det blir att vingla på en stege  rätt högt uppTungan ute Och i eftermiddag ska mina gullungar komma hem ifrån betet! Jag har saknat dom jättemycket och lilla Delfie hon har växt mycket denna sommar! Dom har haft det jättebra på alla vis! Stor ,fin  hage och mycket omsorg och kel varje dag. Ett varmt tack till Anne-Lisbeth och hennes familj ,som verkligen tagit väl hand om våra pållar!!!  Ha en bra dag allihop!

VeronicaP
0

God morgon på er där ute ..

Idag är jag förkyld och trött efter helgen.

I lördags var det Åby och start för Ijor där + att jag hämtade hem lilla Majsan , hon var så fin den lilla damen och gick bara in i hagen och började äta här hemma *S*

Sen var det då dags för Tingsryd på lördagen med en nykvalad godkänd shettishingst Slättens Bethoven och Mary. Stackars Bethoven vilken dag och vilka lopp han fick , sktirädd för högtalarna på Tingsryd , man får ju lite lätt Tinitus efter man varit där så det var att stoppa bomull i öronen och slänga på slagjorden.  5 omstarter i loppet och allmänt rörigt . Känns som att vissa inte skulle få starta innan de lärt sig köra ordentligt hm, men Behoven kom ändå 2:a doch gjorde ett godkänt lopp . Sen i andra loppet var det kaos och det blev lite för mycket men till slut kom de iväg och då kom det lös en häst på banan utanför , perfekt , så Bethoven blev diskad men skötte sig ändå bra :-).

Mary gick kanon bra och har aldrig varit så lugn och fin någon gång på banan , så det var ju skönt för Amanda efter att Bethoven har varit stressad och nervös :-) Mary och Amanda kom 4:a och var jättenöjda.

Anne-Lisbeth
0

#1 Tack för att jag fick låna dina underbara pållar. Nu är det jag som kommer att sakna dom. Dom kommer säkert att sakna varandra också, för dom har haft så roligt tillsammans.

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Är så glad för min dotter Malins 41 p på Gracia igår då hon nu kan söka SUCH på henne.

Idag är det segt och butiken ska packas upp igen. Sen blir det Trav, det har varit uppehåll länge så det ska bli riktigt kul at komma dit och jobba idag.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Marta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon! Här är man aningen sliten denna morgon efter en sen hemkomst från SPA mötet. Lyckades göra en fulländad ankomts kl 05.00 i morse, hade fått låna "tjänstebilen" på nåder och skulle göra mig till att låsa den. I mörkret.
Det tutade och blinkade för fulla muggar vilket drog i gång den fyrbenta styrkan inne i huset…   

En hel drös med sömndruckna halvklädda människor mötte mig i dörren!  Cool   Oskyldig  Förvånad   Hoppsan!!

För övrigt så är det väl föl chippning som står på schemat idag. Det börjar ju bli dax..

Önskar alla en trevlig dag!

[lindatornerup]
0

Vilken fin bildGlad