Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1275 ggr
kristina-axtorp
0

International Breed Show 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I det sista nyhetsbrevet från engelska stamboken finns att läsa att den Internationella showen kommer att äga rum den 31/7-1/8 på Hickstead 2010.

Tänker du åka dit?

kristina-axtorp
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har tänkt åka utan hästar men med bil, för att stanna några dagar i England.  Brukar vara attans trevligt att tälta på utställningsplatsen- hoppas det går bra nästa år också!

Ahnna
0

Skulle jättegärna vilja åka, men vet inte om det är praktiskt möjligt. (Utan häst.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Charlotte-J
0

Vi har tänkt åka och ta med de två yngsta tjejerna. Vet inte hur vi tar oss dit men det lutar väl åt flyg.

Amor vincit omnia Kyss

ThiffannyJ
0

Vi ska nog också åka, fast utan häst. Vi flyger från skavsta i så fall. (15 min från hemmet).

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Hanna-D
0

Skulle gärna åka!

[Teddy]
0

#4 Du kan väl chartra ett plan Thiffany, jag hänger på!!!Skrattande

Ellinor Johansson
0

#6 Kan du köra om vi lånar ett plan??

Ahnna
0

#7 Sånt kan man väl lära sig på internet? Oskyldig

www.stuteriprecious.se

ElisabethA
0

#8 har inte nintendo flygsimulator, det duger väl? Efter några timmar där är man väl fullärd Oskyldig

Ska se om jag kommer iväg dit. Syrran bor ju i GB, så det kan ju kombineras med ett besök där :) Vore verkligen kul att åka dit!

kristina-axtorp
0

Det är väl det minsta man kan göra för att åka och titta på Shetlandsponnyer- ta flygcert! Kom igen Ahnna- du bangar väl inte! Cool

AnnaLundin
0

Eftersom jag inte har lyckats ta mig till någon av de senaste internationella utställningarna (Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, var det i Holland nåt år också??), trots att jag velat så kanske jag skulle satsa stort och ta med mig ponnyer till England… Cool

Men det blir väl som vanligt att jag sitter hemma och är småsotis på Er som är på plats!

Ninnii
0

Å vad kul. dit skulle jag vilja åka!

Ahnna
0

#10 Nädå, för all del. Jag skulle gladeligen GÅ till England om det inte var så jäkla djupt vatten en del av sträckan…

En kompis till mig fick mig att lova att vi skulle åka till London igen (vi var där 2004 och hade skitkul) kanske redan nästa år, så man kanske kan påverka henne lite till att ta en tripp runt Hickstead också. (Hon hade själv häst länge, dock inte shettis.) Inget är bestämt ännu, men det vore himla kul om det gick att genomföra!

Var ligger Hickstead i förhållande till London city?

www.stuteriprecious.se

Linnah
0

Hickstead ligger söderut, närmare Brighton.

Ahnna
0

#14 Då är det inte så farligt långt alltså! Glad *antecknar*

www.stuteriprecious.se

Minsanne
0

"Memory lane"
Jag har faktiskt tävlat hoppning på Hickstead en gång i min ungdom. Hehe … det var tider det

PP
0

Kunde det inte vara något för "Shetland 4 fun" att ta tag i och anordna en resa..! Oskyldig

kristina-axtorp
0

#17 Ja det står fritt för vem som helst att ha Fun med Shetland- finns nog många dukitga som skulle kunna arrangera en sådan resa- du kanske?!! Cool Själva är det familjen och bilen som gäller! Vi planerar lite extra semesterdagar i England i samband med showen!