Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 866 ggr
Charlotte-J
0

God Morgon 25/9

God Morgon!

Idag är det paketlämning på schemat nu på förmiddagen sen väntar en del hästpyssel. Tänkte försöka hinna klippa gräset också så är det gjort för ett tag framöver, det växer ju inte alls så snabbt längre.

Imorgon är det uppsamlingspremiering på Vreta och jag ska dit utan häst. Bara mingla och titta på fina hästar, vilken lyx Flört

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

ElisabethA
0

God morgon!
Frostigt och friskt ute! Härligt!

Igår chipmärkte jag fölet. Skönt att ha det gjort.

Idag är det jobb som vanligt och sedan blir det lite snickeri nere i stallet. Min nya häst kommer nästa vecka och dörren in till boxen behöver en ny skiva på insidan. Ser verkligen fram emot att få hem henne!

Ser även fram emot att få katalogen till utställningen i Sikeå - hoppas den kommer snart :)

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God morgon.  Efter mycket tjat och gnat har jag nog fått dottern att gå upp ur sängen nu får vi se om hon hinner med bussen också , man kan ju bli skogstokig för mindre när man måste tjata på detta viset …

Här ser det ut att kunna bli fint väder , vilket verka skönt . Idag ska jag gå ut med några vänner och det ska bli himla kul , var ett tag sen jag var ute med vännerna man hinner ju aldrig känns det som , man har för mycket att göra :-)

polgara
0

God morgon!!!

Här har man varit uppe med tuppen. Alla ungarna är iväg på respektive skola, hunden är ordentligt rastad o hästarna utfodrade o fångisarna har fått sina mediciner. Idag ska jag göra minsta möjliga o bara ta det lugnt, haft en jobbig vecka, med öroninflammation o det ena o andra. Ska sätta mig o betala mina räkningar med o se om det blir nått över o roa sig med denna månaden Tungan ute.

ha en bra dag allihop!!!

runas
0

God morgon!

Hemkommen från Nyköping m bilen, varit inne på verkstaden för 3:e gången på 3 veckor och blivit ett par tusen fattigare, jippieRynkar på näsan. Sen har jag varit ut med hundarna på prommis o hämtat mamsen vid tåget, nu väntar ett par nervösa timmar tills vi ska åka o hämta hem flickorna, JIPPIE! Äntligen, saknat dom så jag blivit blå!

Annars så var det frost ute i morse, nu är det verkligen höst på riktigt, lite vemodigt skönt…

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//