Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1043 ggr
[lindatornerup]
0

God Morgon 26 september

God morgon! Är uppe tidigt igen, men det är ju ingen ide att ligga kvar i sängen och glo i taket.Idag ska vi till Åstorp och visa shettisagility, och igår sände både Radio Kristianstad och Malmöhus ett litet repotage om just agility med shettisar som blev inspelat härSkämsUsch man låter ju som en skadeskjuten kråka ….och jag blev lite sur för det var klippt ihopa "lite fel" tyckte jag! Men det är väl sällan saker blir som man tänkt sig, kan dock bli rätt bra ändåFlörtHoppas det blev lite PR för vad man kan göra med sina små hästar ialla fall. Ska också försöka få igång ett boxbygge i dag, Arnim skall få stå hos flickorna nu,och det tror jag han kommer att gilla!! Ha det bra allihopa och en trevlig helg!

Aribigga
0

Godmorgon!

#0 Man låter alltid konstig enligt en själv, du får tänka på att andra hör dig så hela tiden ;) Hälsa Sven från mig och du ser honom i Åstorp.

Själv så ska jag hänga med mina mostrar och min mamma till Väla idag, ska inte köpa något mest vara social. I eftermiddag så jag och min morbror ut en sväng med James, han har själv nordsvenskar uppe i stöde som han kör med så det ska bli roligt att visa honom min fina lilla ponny!

lurvponnyn.vimeddjur.se

polgara
0

God förmiddag!!!

Idag duggregnar det över Borås. Hästarna är fodrade o fångisarna fått sina mediciner. Nu sitter jag framför datorn o intar en god frukost. Ska iväg till ridhuset en snabb sväng för det är tävlingar där. I eftermiddag blir det tvätt o städ om jag orkar, är fortfarande febrig o har ont i öronen.

Ha en bra dag allihop!!!

VeronicaP
0

#1 Morrn .. Ja klart du måste visa upp din lilla fina ponny ;-)

Morrn morrn , idag är det en sådan där lite lugn dag för mig *ler* var ute igår och även om det blev lagom med drickat så kommer jag ju aldrig i säng , vet i attan vad jag gör *S* så klockan var ju över 4 som vanligt innan jag kröp ner i sängen *S* så det blir till att ta det lite lugnt och vila så man är pigg i morgon när det är tävlingsdags.

runas
0

God morgon, inte!

Fick hem mina ston igår o lyckan var stor tills idag då ihop släppet med de andra hästarna skulle ske. Nu står Bina med fula blodiga bett längs med båda sidorna, jävla skit! Ena travaren fick ett tokryck o bara gick till total attack, var rädd för detta…

Bara hoppas hon repar sig snabbt, var ju tänkt att vi ska till Skogslotten nästa helg men nu vet jag inte…

Annars så ska vi ut o äta på resturang, fira mamsens födelsedag, ska bli trevligt mitt i allt elände. 

Ha en bra dag alla!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Johanna-Granberg
0

#4 Oj, hoppas Bina kryar på sig. Rynkar på näsan

Vi höres.

[Teddy]
0

#4 Stackars Bina!! Det var en hemsk häst!!Skrikandes

Själv är jag lycklig efter dagens premiering.
Min Lasse e Zorry fick 38p, och det fick även min Bonnie!!!!!
Jag är så glad!!!!
Hurra!

shettismaffian
0

Här har varit kanon väder hela dagen om man bortser från blåsten. Jag tog mina busar på promenad då Puzzel är bra efter sitt fånganfall.

De är bra charmiga dessa små, vi hade sällskap med varmblodet Cleo på vår tur och Puzzel hade jämt sjå att försöka vara först  stackars Lina hade jämt sjå att hänga med.

I morrn blir det jobb hela dagen i stället, inte riktigt lika kul men men de går de me .

Ha en fortsatt bra kväll