Annons i tidningen
I er senaste tidning var en annons av mina minishettisar, att dom sku vara till salu bla. All At Once, annonsen stämmer inte, mina hästar är INTE till salu!
Vi har en omtvistad situation med så kallad "säljaren" !
MVH…Erika

Fy vad tråkigt när det blir så! Hoppas att det löser sig!

Fy 17. Vill inte byta med dig.
Tack, det är så tungt :(
#4 Jag tror Erika syftar på det senaste numret av tidningen Shetlandsponnyn.
Delad glädje är dubbel glädje :)
#4 Ja förlåt, tidningen är som Tiffany sa, det är Shetlandsponny tidningen.
Men vad säger du? Fy så tråkigt. Hoppas det ordnar upp sig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Sådant är så tråkigt .
Hoppas verkligen att det ordnar sig för er.
#8 jap…hoppas :)

Jag satt just och funderade igår när jag såg annonsen, gud vad tråkigt, jag hoppas verkligen det löser sig.

nej fy vad tråkigt, hoppas att allt löser sig
Put, att saken inte göms.

Jag visste i och för sig att annonsen var fejkad när jag läste den (min tidning kom igår) men hade nog reagerat även om jag inte hade vetat om det, eftersom den är så underligt formulerad. Den ser allt annat än seriös ut, så man undrar ju vad upphovsmannen hade i tankarna egentligen. Skittråkigt för dig!
Men vem är så desperat att han/hon betalar för en annons på någon annans hästar?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Vill påminna om att privata tvister för skötas någon annanstans.

#0 och #12
Om annonsen är en bluff, så lär det ju visa sig så snart någon intresserad köpare tar kontakt.
Jag har inte fått tidningen, och inte sett annonsen, så jag vet inte vad det rör sig om.
Men, som i så många andra fall här på forumet.
Ta det med den det berör istället för att det blir allmän diskussion om något som bara du och säljaren egentligen känner till innebörden av.
Riktigt tråkig händelse.
#15 Jag tycker det är bra att man kan nå så många här påIFOKUS, detta handlar ju inte om att snacka skit om ngn annan, utan att få så många som möjligt att förstå att annonsen inte stämmer.