God Morgon 27 september
God morgon! Fick faktiskt lite sovmorgon idag…sov ända till 7
Sen ner och släppa ut grannens Welsher, för hon jobbar idag. Och sen åkte mina ut i det fina höstvädret! Igår var vi och visade shettis agility utanför Åstorp. Och det var mycket uppskattat!! Sisel och Diva är ett mycket bra och erfaret team , och Diva älskar att få visa upp sig och få applåder
Vi fick som tack presentkort för shopping och givetvis handlade vi för allt ,med en gång!!!!! Vi träffade några bekanta ansikten ifrån Shetlands syd; Heidi med familj ifrån Wonnagården stuteri, mycket trevliga! Vi var rätt trötta när vi kom hem, och då är man mycket tacksam att man mockat och gjort klart till alla hästarna! Så efter dusch och mat så var det "Barnaby" på dansk 1:a , men som vanligt så såg jag "mordet" och sen sov jag….tror aldrig jag sett vem mördaren är i något avsnitt. Tiderna som "partypingla" varenda helg tycks vara över! Numera får man vara glad om man orkar vara uppe när nyårsklockorna ringer, en gång om året
Ha en bra dag allihop
Godmorgon. Själv väntar jag besked idag om transport av en mini som jag köpt i Holland. Kanske hinner den med till Syds utställning.
God eftermiddag!
Har idag varit o kollat in nya huset o hur bygget går, snickarna har varit rätt flitiga o jag hoppas, önskar o ber att flyttlasset går om max 2 veckor. Flickorna ska nog flytta redan nästa helg…
Annars så har jag fikat hos en vän o sen nyss varit ute o tvättat Binas sår, ser mkt fult ut. Blir nog ingen utställning på Skogslotten
.
Lycka till alla på GM i Nossebro!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God eftermiddag!
Nyss hemkommen från Åstorpsortens ryttarförening som hade 75-års jubileum idag med en massa uppvisningar däribland dressyr med shettisar,väldigt kul faktiskt. är lite trött o lite värk i kroppen nu .
behöver ta det lite lugnt nu annars kanske det är risk att man inte kommer att kunna gå alls i morgon ,ska till sjukhuset igen ju .
# trådskaparen . det var roligt o se o prata med dig igår och din lilla Diva var jätte duktig ,roligt att hon kan tricks också ,hoppas vi får se henne fler gånger . Du kommer vältill Älmhult ,hoppas jag?
#3 Absolut kommer vi till Älmhult
Vi skulle också varit i Åstorp ,men Sissel ville till Familia, så det fick bli lite shopping istället!