God morgon 2007...
Inte många vakna nu ser ja… Ja SKULLE lagt mig tidigt men satt ändå uppe länge… *morr*
men nu ska jag snart åka till jobbet… Det blir gött OB en sån här dag… Men trött kommer jag nog vara…

God Morgon.
Stallet väntar. Igår tog jag en fästing på ena katten, lite fel säsong för de otäckingarna.

GodMorgon..full storm och ösregn… fy bubblan för att behöva gå upp o ut en sån här dag, tänkte att hästarna inte ville ut, men jösse va bråttom… Vår nya Tessa Rose var väldigt stressad i morse, men hon lugnade sig när de kom ut. Blir nog inte mkt gjort ute idag,bara det viktigaste… plus hämtning av lite hö…
Ha en bra dag
God morgon!
Ut som vanligt kl. 6 till pållarna, möttes av ÖSREGN utanför dörren. BLÄ
Sägs att det är riktigt oväder på väg hitåt. Jaja, annars känns det som vanligt får väl träna på att skriva en 7 i årtalet. Kan ta ett tag att lära för mig iaf.
Blir till att leta fram lite praktiska kläder, lägga upp ett par byxor som ska med till Holland. Reser redan hemifrån imorgon, så lite extra pyssel blir det idag
Påminna gubben om lite "måste kommaihåg" saker!

Här har det regnat på morgonen men det var en riktigt kall natt.
Så nu är det nytt år igen,!
Har ff släkt på besök men imorgon blir allt som vanligt igen, jobb… ska faktiskt bli roligt att gå tillbaka till jobbet..
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God förmiddag! Här skiner solen och det är strålande väder! Bra början på 2007. 
God morgon och god fortsättning på det nya året! 
Nu tänkte jag åka till stallet en sväng…

God morgon. Har jobbat på morgonen, men gick hem riktigt tidigt eftersom jag åkt på en riktig ordentlig bihåleinfl efter förkylningen. I morgon tänker jag vara sjukskriven. Ha en bra dag!
god dag! här är det storm blääää.
Dagen kommer att gå åt till att städa upp efter samkvämet i går/natt, åka till skogen med hundarna och gå en härligt skogspromenad. Sen kommer jag inte att göra mer idag, det blir en dag med att surfa runt på nätet. Lungt och skönt!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God fortsättning på det nya året!
Nytt år med nya möjligheter och förhoppningar. En trevlig fest tillsammans med några kompisar var en trevlig avslutning på 2006 och början på 2007. Dock lite väl sliten idag, men det går över så småningom. Till och med telefonen och väskan har nu hittat hem så nu är det snart dags att gå och sova lite.
Storm och ösregn här. Hagarna som har klarat sig relativt bra under höstens regn är nu hemska. Så mkt regn på så kort tid klarar de inte av och man behöver nästan flytväst för att gå i ena delen.
God kväll!
Är äntligen ledig, gick av vid 16-tiden i dag och har nu SEMESTER!

#11 Och så fyller du ju år också! Grattis på födelsedagen (igen)!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#11. Grattis! Det tajmade din mamma bra ;)
#11 Grattis Hanna!
#11 Grattis Hanna!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Åh tack snälla #12-15
Börjar känna mig gammal… 

Jag sällar mig till skaran:
Stort grattis på födelsedagen, Hanna! 

Grattis på födelsedagen, Hanna!
Tack Lottie och Rebecka!

Grattis från mig också…
fick en son på nyårsdagen 99…Milleniumskiftet..
hade önskat att han kom 2 timmar!! senare.
dvs. som dig den 1/1………..
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

GRATTIS HANNA

Grattis Hanna *ler*
Tack snälla för alla gratulationer. Firandet blir i dag med glasstårta eftersom jag jobbade i går.