God morgon 28 september
God morgon , här regnar det och har så gjort ett bra tag. Idag blir en lugn dag för mig , då jag har inte känner mig så bra , borde eg ringa doktorn då jag har haft lite problem med yrsel till och från den sista månaden, tror iof att det kan bero på blodvärdet , men man borde kanske kolla upp det.
Igår så startade Bethoven på travet igen och han var lite spänd igår med och lite het i voltningen men jag fick springa med till slut då det smackas ihärgdigt och för oljud i voltningen och ja sitter du med en pigg och lite spänd häst är det ingen bra kombination. Men efter en startgalopp så gick det bra och han tog ledningen innan första kurvan och sen ledde han hela vägen stort och kunde ta det lugnt in i mål. Hans nya rekord blev 3.09,8 och sänkte sig med 7 sek :-)
Ha en bra dag :-)
Grattis till vinst och rekordsänkning!

#1 Tack 

#0: Grattis till ett så fint resultat! 

#3 Tack så mycket 
God Morgon! Grattis till det fina resultatet! Här regnar det också, så det får väl bli något gjort inomhus idag. Är rätt så "värkbruten" , det blir alltid värre när det blir kallare…märkligt nog! Det kommer rännor och diverse tillbehör till dom idag, så man slipper bli helt dyngsur när man ska in i stallet. Det kommer också grejorna till de nya boxarna som ska byggas nu i veckan!
Så nu är det bara snickarn som ska komma ! Ha en bra dag allihop!
Grattis Gonkan!

#5 och 6 Tack så mycket :-)
#0 GRATTIS!
Bockar och bugar, vilken duktig liten man som inte stannade och väntade på den lilla slinkan Liza
Veritas odium paretFörvånad

#8 Tackar tackar han tänke nog tvärtom , bäst jag springer ifrån de hemska hästarna och kuskarna som för sådant oväsen 
#9 *ASG*
Veritas odium paretFörvånad