Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 423 ggr
Sofia_Schultz
0

God morgon dag 2 2007

Jaha…idag var vi långsamma på att önska varandra god morgon Räcka ut tungan Klockan är ju snart 1!

GOD MORGON på er i alla fall!
Idag är dagen D, uppkörning! Fot i munnnen Hur fasen det ska gå vet jag inte alls… men vi provar och ser vad som händer!

Ha en fortsatt jättebra dag allihopa!

AMJ
0

#0, LYCKA TILL! Glad

maggan
0

GOD MORGON!  Heja Fia  håller tummarna.

Anette
0

God förmiddag!

#0 Håller tummarna! Lycka till!!

Charlotte-Aveback
0

Heja Fia! Vi håller tummarna!!! Skrattande

Annette
0

God Middag!

Nyss hemkommen från stallet. Cecilia och Eurydike har varit ute på en ridtur i strålande solsken.

#0. Lycka till med uppkörningen.

RebeckaSvensson
0

God middag!

Om grävaren vill sammarbeta idag ska vi passa på och gräva bort den värsta dyngan från stonas hage. Försöka hinna med djuren lite oxå innan det blir mörkt.

#0 Lycka till!

VeronicaP
0

#0 Lycka till ..

God kväll , här har det blåst hela dagen och man känner sig hetl genomblåst *S* Idag har jag jobbat och det gick kanonbra, vi hann med att köra Jasmin och börja tömköra 2 st andra ston idag.

Hanna-D
0

Hur har det gått Fia??

Sofia_Schultz
0

#8 Det har gått alldeles fantastiskt bra Skrattande *studs studs* Nu kan man stolt titulera sig som körkortinnehavare!

Det var läbbit och nervöst men blev bra sen när man kom igång med körningen! Tror att jag parkerade det snyggaste jag gjort i hela mitt liv när vi kom tillbaka också Räcka ut tungan Vältajmat!
Inatt ska jag sova GOTT! Imorron bär det av till stallet! Kanske redan ikväll förresten…!

TACK för alla lycka till-önskningar!! Skrattande

Charlotte-Aveback
0

STORT GRATTIS FIA!!!

Skrattande

Sofia_Schultz
0

#10 TACK så jättemycket! Skrattande