Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 885 ggr
[lindatornerup]
0

God Morgon 30 september

God Morgon! Ser ut till att bli ytterliggare en fin höstdag. Fick faktiskt gjort en del igår, bla målat Lukas box. Den blev jättefin..tänk vad lite vit färg kan göra. Och snickarn är igång, så boxarna bör bli färdiga till helgen.Glad Idag ska Sissel och jag göra fint till hennes pålle, Emil. Blev ju lite sura miner när det inte var målat hos honom……så det blir till att köra och köpa mer puts färg, lite penslar och roller mm . Och så ska deras namnskyltar upp(Sissel har gjort jättefina i slöjden! ) Ha en bra dag!!

ElisabethA
0

God morgon!
Ska ut och köra en sväng med Gardenia innan jobbet.
Men dagens största händelse blir nog att min nya häst påbörjar sin resa hit (om allt går enligt planerna…). Imorgon beräknas hon komma till Piteå där jag ska hämta henne. Det är så spännande!

Katalogen till Sikeå kom igår! Jag ser verkligen fram emot att åka dit och visa!

Hoppas alla får en bra dag!

polgara
0

God morgon!!!

Kall morgon idag med frost. Kört storegrabben till stationen o nu ska dom andra 2 till skolan. Sen blir det stallet o mocka till dom som står inne. Kurs idag mellan 13-16 o sen jobbar jag natten. Annars händer det inte så mkt idag

Ha en bra dag allihop!!!

icansson
0

God Morgon!

Idag bär det iväg o hämta hö, kan va skönt o ha de hemma nu när de börjar frysa på. ska försöka hinna med en körtur senare i em.

balotte
0

God morgon!

Hu kalltRynkar på näsan. -6 det var till att elda på morgonen. Idag jobb sedan till tandläkaren, bet sönder en tand igårkväll. Ikväll blir det hästgöra rensa ut lite i stallet och göra flickorna fina.

Ha en bra höstdag alla!

SaraDoos
0

Morron alla!

Slutar 13 idag (jättelyxigt!)! Sen hämta Olivia på dagis, handla foder, till stallet, till Olivias gympa kl 17 och sen tillbringar vi kvällen hos svärmor som fyller år idag. Full rulle! Skrattande

Maliiin
0

God Morgon!

Idag var det en kylig morgon här i Målilla. Frosten låg täckt över marken och ett litet tunt lager is låg på ytan i vattentunnorna. Burr!
Täckade de klippta pållarna och sen åkte allihopa ut. Så nu står dom nog och mumsar på sitt morgonhö=)

Men det ser iaf ut att bli en härlig dag! Solen skiner. Så lite senare idag ska det bli att tömköra Cosmos och sen gå ett par km med Dutchess. Mysigt!

Ha en bra dag allihopa!