En vecka kvar...
Nu är det endast en vecka kvar till anmälningstiden gå rut för shetland väst utställning i Mullsjö.
Kom igen nu o anmäl, vi behöver fler för att kunna genomföra utställningen !!
mvh sanne

Många lovade igår att anmäla, så nu vill jag se massor av anmälningar dimpa ner i brevlådan under veckan !!
kom igen nu

Det blir även agility i Mullsjö. Man anmäler sig på plats.
Lite mer info om detta kommer under dagen på Västs hemsida.
Då kanske jag kan vara med i agility också om man få backa runt banan
Veritas odium paretFörvånad

#3. Alla sätt är säkert välkomna :)

Ni kan få fram till Söndag på General mönstringen o lämna era anmälningar !!!
vi kommer vara där med två hingstar så jag kan verka frånvarande men ta tag i mig o säg att nu har jag anmälningar o se till att jag tar dem
ne då så farligt är det inte, men ni får gärna lämna dem på Söndag.
så har ni 2 dagar till !!

Kom igen och anmäl så vi får en utställning till i väst i år.

En anmälan i posten idag ! första minin
det blir extra priser för bästa Mini, Skäck och övrig färg, Veteran mm

Min anmälan kommer snart på posten ;-)
Vet inte om jag ska anmäla en eller två, beror på hur de ser ut, men en är säkert att jag kommer med.

Jag måste köpa staket, stolpar och tråd och hela kittet eftersom jag fått en ny bit vinterhage, och barnen måste ha gympakläder, en ryggsäck och 2 regnställ akut, himla massa strumpor och stövlar (varför spricker alltid gummistövlar?), samt en ny värmekälla typ vedspis inkl vattenbehållare till mitt hus. Och 2 nya vinterdäck. Det blir inga pengar kvar till utställning eller tävling alls med hästarna i år. Men vad roligt att det blir agilityklass också! Nästa år har jag planer på att vara med på mycket med shettisarna.
Hm. Hoppas maken inte reflekterar över prioriteringsordningen ovan…
Sanne: jag har postat Nellies anmälan idag, och pengarna borde kommit in under dagen oxå.
Anmälde bara en, känns som att det räcker när jag ska ha med mig bebisen oxå….

Vet fortfarande inte vad jag ska anmäla, jobbigt när man har för många hästar hahahaha

Hmm skulle behöva anmäla för att försöka få ihop ett till guld på mitt ministo, men har nästan 35 mil till Mullsjö, det är lååångt… Ingen annan som ska åka från Sörmlandstrakten?..
#12 Tyvärr, vi ska till Nossebro på Söndag, det får räcka 
Delad glädje är dubbel glädje :)

låter bra att ni skickat !!
idag kom det ett par stycken ! så jag hoppasdet dundrar in massor i slutet av veckan !

Jag skickade in min häromdagen, så den kom kanske igår, eller så får du den idag! Första utställningen med den här lilla tjejen, bara haft henne i en månad. En present från jobbet..
Men har inga förhoppningar på att det ska gå bra, för hon är tunn, har ingen överlinje alls, och inga muskler. Men vi jobbar på det! Bor typ 5 km ifrån Mullsjö, så det vore ju korkat att inte åka! Oavsett hur det går så tycker jag hon är världens raraste!
Funderar liite på agilityn, men har aldrig tränat henne för det, så det kanske är dumt! Men man kunde kanske bjuda folk på ett gott skratt?!
En fråga.. Om man plastar sin hästs hovar, dvs de har en "plastremsa", egentligen tvåkomponentslim under fötterna, istället för järnskor, är det godkänt? Vissa travhästar en sån variant då de springer barfota för att skydda lite har jag hört. Min hovis är inte glad i att slå på skor på shettisar. Men hon är lite ömfotad, och jag går rätt mkt med henne på grusvägar och så.

din anmälan kom igår.
självklart kan du anmäla till agilityn. det görs på plats :) det är en bra träning om inte annat !
ang. hovarna så vågar jag inte svar på det, men förslagsvis, ring IngaLill Hoveklint, stuteri Emmero o kolla med henne.

#15. Eller för garanterat rätt svar, ring till någon i SSS utställningskommitté och fråga.

Hovslagaren tyckte ändå det var en mkt dålig ide! Tack för hjälpen!

Nu har det kommit lite fler anmälningar, se nu till att betala in i morgon o posta under helgen, vi sätter sista dag på tisdag !!
vi behöver några till för att kunna genomföra utställningen :)

jag tror säkert att det blir av, men hur mkt priser det blir handlar ju lite om hur mkt anmälda det kommer in.
du har pm..

tack !
jätte kul !

nu har jag anmält en iaf

Blev det tillräckligt med anmälningar? Hoppas det!! Ser verkligen fram emot att åka iväg med min lilla tjej!

utställningen kommer bli av =) Ser fram emot att träffa glada och trevliga shettisvänner =)

Jodå det blir utställning !
jag håller på för fullt o få ordning på anmälningarna så jag kan skicka katalogunderlaget. Det mesta börjar falla på plats !
det kan behövas någon mer som funktionär, så om någon känner sig intresserad så hör av er till mig.
Sanne 0768-662527, 033-272527
#27 Vart skickar jag annonsen?
Amor vincit omnia 

till mig får det bli Lotta. gärna så fort det går !! behöver skicka allt senast Fredag.
det är över 50 hästar anmälda !! Jippie :)

Gud så kul!!! Weei, vad glad jag blir!!