Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1624 ggr
balotte
0

God morgon 091001

Vilken pers hos tand läkaren igår. Skulle dra ut en tand det tog 2 tim 15 min. Idag ser jag ut som en boxare i ansiktet. Igår fick jag en underbar present av min chefSkrattande ett tömkörningspass för Anders Eriksson härligt. Det blir den 28 okt (längtar)

Ha en bra dag alla!

polgara
0

God morgon!!!

En mulen dag idag. Har jobbat i natt, varit i stallet o fodrat pållarna o nu tvättar jag lite grann. Sen blir det faktist sängen nån timme innan det är dags att åka o handla o fixa pållarna. Ikväll ska jag förbereda mat åt ungarna som dom ska äta i helgen när jag är nere i Skåne. Detta dygnet borde ha några fler timmar känner jag. Måste bara berätta att vi äntligen fått huset sålt oxå

Ha en bra dag allihop!!!

Aribigga
0

Godmorgon!

Jag är hemma och är sjuk idag igen, tråkigt som bara den, tittar i min unghästträningsbok och är jättesugen på att åka till James och hitta på saker.

#0 Jag ska också köra för Anders Eriksson fast i november :D

lurvponnyn.vimeddjur.se

Hanna-D
0

God morgon

Djuren utfodrade och jag likaså. I dag är det Rimbo marknad här, blir väl ett snabbesök där, har börjat bona för vintern, plocka hem grejer från betet, ta fram termobarerna m.m.

#0 Vilken kanonchef!

Ha en bra dag.

runas
0

God morgon!

#0 ja jösses vilket toppen chef!

Idag var det kallt ute, vid 6 när jag gick ut m hundarna var det alldeles frostvitt ute o iaf hela -1! Nu är det höst! Ska pregnamare testa mitt ena sto i dag, spännande! Hon är UL sen tidigare o konstaterat dräktig men jag är ju hönsmamma o vill kolla så det fortfarande växer nåt där inne.

Sen ska jag förhoppningsvis beställa hem hö idag oxå, ska ju flytta tjejerna till helgen o bonden vill nog inte öppna en av sina balar bara för dom. Blir till att få hem ett gäng höbalar tills vidare.

Annars allt lugnt.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

ElisabethA
0

God morgon!
-7 ute och frostigt vitt. Snart dags att ta fram ThermoBaren, men än är det plusgrader och varmt på dagarna. Jobb står på schemat idag och ikväll ska jag hämta min nya häst i Piteå. Ska bli riktigt kul att få hem henne. Skönt att hon kunde komma hit innan det blir alltför mycket vinter så hon hinner sätta ordentlig vinterpäls.

Tre gäster från Köping är här fram till helgen och det är trevligt. Dom hjälper till med lite smått och gott här hemma som ska fixas innan vintern, så det är kanon! Deras egentliga anledning till resan är att de ska hjälpa till och köra bandvagnar i Boden på lördag då försvarsmakten har någon form av evenemang.

#0 Håller med övriga - vilken toppenchef du har!

Hoppas alla får en bra dag!

balotte
0

#3,#4, #5 Hon är underbar som chefFlört.

Carita
0

God förmiddag!

Jobbat klart det mesta i stallet snart är det dags att dra mot Stockholm och den årliga kriterieauktionen. Det drog i gång redan igår men vi kan inte vara borta hur länge som helst. En häst ska inhandlas det var 2 från början men vi köpte "skånskan" innan så hon är struken från auktionen.  Det är tur man har snälla svärföräldrar och grannar som ställer upp som hästpassare och barnvakt. Sovmorgon står på mitt shema i morgon…

Björnen här hemma börjar bli modigare och modigare snart har man väl en ponny mindre Flört hoppas grannens får lockar mer än segt hästkött. Är det någon som vet om de går på hästar? Sambon bygger förfullt på en skjutdörr till lösdriften. Hans tassavtryck var lika stort som mina skor (37) han hade tränat och sprungit på rakbanan härromdagen.

#0 en sådan chef skulle man ha!

#5 vad roligt nu får du två småtjejer att greja med.

Ha en bra dag!

icansson
0

0# vilken chef du harFlört

1# grattis till husförsäljningen!