Goddag 2:a oktober
Vacker dag. Gav hästarna hö imorse, första gången sedan i våras, kändes så mysigt att se dem stå och äta i morgonsolen.
Har precis fått godkänt på en web-dugga i läkemedelsräkning så jag känner mig lättad. Dock är det bara att sätta sig ner med böckerna igen då vi har stor medicintenta på måndag. Oschysst att lägga den på en måndag tycker jag..
J…la skit dag!!!!!!
Kom ut till stallet och fick se mitt "dräktiga" sto stå och brunsta!!!!!!!!!!!
Drömfölisen kommer inte nästa år
Känns så himla trist då hon har varit konstaterat dräktig med ultraljud, fostert var stort och man såg tydligt hjärtslagen… Ska nu gräva ner mig i soffan och deppa riktigt, har sett framemot denna fölis så länge och nu kommer den inte. För säkerhets skulle så kommer hon att ultraljudas troligen på tisdag. J…la skit dag!!!!!!!!!!!!!

#1 Trist Johanna! Men de kan ju visa brunst ändå, jag håller tummarna.

#1 Nej USCH vad tråkigt för dig. Avskyr besvikelse.
#1 Lider med dig, du vet var jag finns, ring igen om du behöver prata, vad som helst. Sänder tröst kramar i massor.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#1 Neeej Johanna, jag beklagar verkligen och hoppas på att hon är dräktig ändå. Jag håller tummarna!!!!!
Kram
Anna-karin
TACK alla som hört av sig, fy så jobbigt det är
Känner inte alls för att åka på utställning till helgen nu men, men…
Tura blir i alla fall ultraljudad på tisdag så då vet jag