Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1786 ggr
Minsanne
0

Hollandsresa

Blir det inget till hingstpremieringen i Januari 2010?
Eller finns det inget intresse för det längre?

Charlotte-J
0

Jo intresse finns, jag vill åka men vågar inte åka på eget bevåg. Måste ha någon som ser efter mig Flört Kan inte du hålla i det 2010?

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

#1 Varför inte? Brukar komma billigare undan om man fixar själv och flyger ner Glad

Charlotte-J
0

#2 Jag är alldeles för bortkommen och virrig för att fixa att åka på eget bevåg. Det där med ett färdigt koncept passar mig bra, på bussen och av bussen. Inte så mycket att hålla reda på Flört

Amor vincit omnia Kyss

Minsanne
0

Vi skulle väl kunna tänka oss att hålla i resan återigen. Men behöver ju i såfall veta hur stort intresse det finns.

Hanna-D
0

#3 Haha… Låter som charterresenärerna på jobbet!

Charlotte-J
0

#5 Ja ställ mig på någon flygplats nånstans så hittar inte jag hem Flört

Amor vincit omnia Kyss

[lindatornerup]
0

En annan har det ju lite"förspännt", Sissels pappa kör numera på Holland, och jag kan åka med honom i lastbilen ,som går flera gånger i veckan…..Flört

Milla
0

#6 då är du som jag då, vi två kanske skulle ta och åka dit tillsammans, kan bli spännande och se var vi hamnar hahahahaha

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

#8 Jisses vilket äventyr det skulle kunna bli Skrattande

Amor vincit omnia Kyss

Pyttis
0

#4 Anne, Agnetha räcker upp intressehandenTungan ute

VeronicaP
0

Amen Millan det är inte så svårt som du tror , bara man är i god tid så är allt lugnt :-)

polgara
0

Jag skulle kunna tänka mig att åka ner,men jag är som flera andra, vågar inte åka ensam för då villar jag bort mig

Mija
0

Jag hänger på om du fixar det Anne, det vet du Flört

Ahnna
0

Jag skulle gärna åka, men kostnaden och bristen på stallvakt ställer till det, tyvärr. (Framförallt stallvakten!) Varför kan de inte ha premiering på sommaren för?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Mmia
0

instämmer med #14, varför på vintern när ingen vill vara hästvaktn = får vara hemma som alla andra år.

AnnaLundin
0

Och jag undrar hur man kan lägag ett sånt evenemang så nära efter jul, när man inte har några pengar kvar Skrikandes…. Vi har ju dessutom två födelsedagar (barn) veckorna efter jul.

Jag säjer till om jag skulle råka vinna på lotto eller nåt, annars lär jag inte ha råd att åka med även om viljan finns.

askungen-02
0

Får man fråga vad en resa kommer att kosta ungefär, Hade varit kul.

helenep
0

Låter intressant och jag kan tänka mig att följa med även om jag inte känner någon annan

Pyttis
0

#18  Helene MIG känner Du väl……SkrattandeDET ÄR EN HÖJDARE att få vara på plats, DET kan jag intyga. Har varit med på resorna som hittills anordnats. Massor av trevliga människor, vackra hästar mm mm. Så HÄNG MED om det blir en resa igenTungan ute

Agnetha

helenep
0

Jo förstås Agnetha visst känner jag dig och det vore kanon att följa med om allt stämmer med jobb osv.

Maliiin
0

#14 Men Mia jag kan bo hos dig å ta hand om alla dina djur! Jag kan ta en halv betäckning i betalningFlört

Mmia
0

#21 Ha ha nu har vi det svart på vitt att du har lovat det SkrattandeFlört

Maliiin
0

#22 Ooops! Haha! Men kan ju va värt attFlört

Minsanne
0

Om det finns ett allvarligt intresse för en Hollandsresa så kan vi tänka oss att ta hand om det.
Men då vill vi ha besked på vilka som kan tänkas vilja följa med. Detta för att räkna ut kostnaden för resan. Det blir ju billigare ju fler vi är.

Maila mig ang intresse på ann.pagmar@telia.com alternativt PM här på forumet.

Pyttis
0

YES!Skrattande Hoppas nu verkligen att många av Er "därute" hänger på, såväl nya som "gamla resrävar"Flört

Charlotte-J
0

Jag följer med + 1.

Amor vincit omnia Kyss

Pyttis
0

#26 Jag kan hjälpa till att hålla reda på Dig då….Skrattande

Charlotte-J
0

#27 Det låter bra det Flört

Amor vincit omnia Kyss

[Billan]
0

Vilka datum är det nästa år ? Måste ju kolla med jobbet.

Minsanne
0

Premieringen är 8 o 9 Januari. Så man bör väl åka onsdagen den 6.
Klart du ska åka med, en liten liten tanke finns att vi kan stanna till på saltvatten badet (thermalbad) Snacka om avkoppling för muskler.

Kolla här http://www.fontananieuweschans.nl/

[Billan]
0

Tack ska kolla. Skulle vara så akoj att komma med.

HeidiH
0

Låter lite spännade att åka till Holland! Men jag får nog avvakta nåt år, så jag lär mig lite mer på hemmaplan först! Hihi! Fast nog skulle det vara lärorikt att vara omgiven av en massa shettis-fantaster ett par dagar?

Mija
0

#32 Du lär dig på vägen, det är ju en fantastisk chans att få åka till Holland, följ du med så får du var omgiven av en massa shettis-fantaster eller shettisfanatiker kanske man ska säga Flört.