Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 639 ggr
[lindatornerup]
0

God Morgon 3 oktober

Morrn! Ja , speciellt trevligt var det inte att vakna idag! Ösregn och blåst är väl inte högst på önskelistan direkt, och min värk är värre än den någonsin varitSkrikandesHar stora problem med min nacke efter ridolyckan , och fn är det ingen "hit", men jag får besöka kiropraktorn och se vad han kan göra. Min  Urd har äntligen börjat ta sig och det är jag jätteglad för. Det har tagit ett tag att få in rätt foderstat men nu går det på rätt hållGlad Det får nog bli soffan och Tv idag ( Sissels pappa har lovat att fixa till hästarna)Förvånad,och det är ju inte fel ! Ha det bra i höstrusket!!

Milla
0

Godmorgon!

Sitter på jobb och ska jobba hela helgen. Nu är det höst på riktigt fy så kallt det är.

Efter jobb tänkte jag ta in mina killar i stallet för att fixa lite med dom. Annars blir det väl en hyfsat lugn dag idag (tror jag).

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SofieN
0

God morgon!

Jag ska alldeles strax åka iväg till strängnäs och vara med på ett hästloppis. Jag plockade ihop lite grejer sent igår kväll, vet inte om shettisprylar har så stor åtgång där men man kan ju försöka i alla fall.

Börjar bli riktigt kallt ute nu, 1,5 minus är det här nu. Dags att börja lägga ut mer hö och försöka få dom att gå på fri tillgång..

runas
0

God morgon!

-4 o frostvitt ute, mysigt då att få kura ihop sig med hundarna i soffan med en stor kopp varm choklad.

Är hundvakt i helgen åt farmor o farfars hund, fast egentligen är det min som dom har på lån så länge de orkar/vill då de är över 80 båda två. De mår bra av att ha honom då de haft hund i hela sitt liv men nu inte vill starta upp med en ny, Nop känner de ju sen valp o han har bott hos dom sen han var ca 2 år o nu är han 8. Bor ju på samma gård så jag har varit med honom varje dag, annars så skulle jag nog aldrig lämnat över honom. Han är en såå mysig lurvhund!

Annars så ska jag ut senare o bada polarbjörnen inför utställningen i morgon, nackdelen med en ponny som är mest vit, fusk är otänkbart o torrschampo…släng dig i väggen! Nä det blir till att bada.

Annars allt ok.

Ha en bra dag alla!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

PetraJ
0

God Morgon alla!

Vad trakigt att hora att ni har daligt vader. Jag ar just nu nere pa Gran Canaria. Vi har just nu ca 25 grader i skugganSkrattande. Ha en fortsatt bra dag alla.

Petra

jalla
0

#4  Grattis på födelsedagen Petra,Glad trodde du hade annat att göra där borta i värmen men du kan inte hålla dig borta ifrån denna sidan. Flört

Ha det riktigt skönt i värmen tids nog är du här hemma igen i tråk vädret.

Kramar Laila

shettismaffian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll strax godnatt !

Här var det -2 grader i morse, hua nu är vintern på ingång, skulle gärna vara där det är +25 . ( Bara lite avundsjuk på Petra, Grattis på födelsedagen förresten Skrattande)

Regnat och blåst har det gjort idag med, hästarna hade fått komma in tidigt, de stog inne när jag kom upp efter jobbet 17.30.

Hoppas på bättre väder i morrn så man kan göra något kul med dem innan man börjar jobba.

Ha en fortsatt bra natt

Hanna-D
0

#4 Grattis!

Önskar att jag också fick gå och lägga mig, varit uppe sen kl 5 i morse och nu nattpass utan sömn innan… Rynkar på näsan