Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 871 ggr
balotte
0

God morgon 091004

God morgon alla!

Igår hädade jag jag var och köpte ett russ, men jag har alltid velat ha ett litet russ. Ett ettårigt sto som heter Iba. Idag blir det lite hästgöra och bygga en ny box. Tur att man kan vara inne för det är full storm här .

Ha en bra dag alla!

QuickStep
0

åh idag är det kanelbullens dag! =)
VI ska nog baka ikväll….

Idag blir det en tur med russet i vagnen och halvblodet steppen på 3 år. Kul när det blåser! =)
Solen kommer o sen försvinner den så man vet inte vad man ska tro om vädret.

Nu är det kanske 2-3 veckor innan nya stallet e klart. =)

VeronicaP
0

#0 Lycka till med ditt russ , det är en underbar ras den med vi har ju några stycken sådana också ;-)

god morgon. här blåser det värsta stormen och har regnat som attan men hoppas i allafall att det håller uppe resten av dagen.

Igår var vi på Jägersro och tävlade i blåst och ösregn men det gick jättebra , Våran lilla Slättens Bethoven vann sitt lopp i går igen och det hur enkelt som helst och med 27 sek före 2:an så han behövde inte ta ut sig alls :-) . Det roliga var att han hade inte ens varit inne på banan och värmt men brydde sig inte alls och skötte sig kanon bra både i volt och i själva loppet. Russet Mary kom 4:a så vi var jättenöjda med våran gårdag även om vi var blöta och genomblåste ;-)

Ha en bra dag alla :-)