Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: premiering
Läst 1085 ggr
Annette
0

Diplomston i Väst 2009

Jag söker foton på följande diplomston för publicering i SP nr 4:

• Fairon
  • Gläntans Wivi
  • Emmeros Chansa
  • Zinnia af Jäboruder
  • Tangils Eli

Maila till annettewadman@hotmail.com och ange fotografens namn.

Tack på förhand Glad

sanne
0

det kortet jag har på Fairon är verkligen inte bra, men jag kan maila det till dig ändå..

VeronicaP
0

Tänkte på det , vi tillhör ju väst och har fått ett diplomsto även om hon visades i skåne ska inte hon vara med då ????

Annette
0

#2. Jag skall kolla upp det.

Milla
0

#2 Ja just det Häxan fick ju diplom ju så då borde hon ju också ingå bland diplomstona i väst.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Mmia
0

Tror jag har läst i SP tidningen att dom måste vara visade i Väst.

VeronicaP
0

men förra året så missades ju de som visades i Tvååker bla

.. de fick ju läggas in senare ;-), så i år har ni väl inte glömt dem i allafall Oskyldig

Tycker iof det är konstiga regler eg för de är ju Diplomston som tillhör västsförening men pga olika anledningar inte har kunnat visas i väst då datumen inte passar,

Det är ju likadant de har ju fått ett Elitsto i väst också som inte heller hade möjlighet att visas i väst då arbetet var i vägen , så de räknas inte då , känns ju rätt konstigt tycker ju jag .

För inte får de vara med i skånes heller haha de hamnar i ingemansland …

Mmia
0

#6 precis Tungan ute

VeronicaP
0

#7 FlörtOskyldig

Kris_J
0

#6 Av inlägg 0 framgår att Tvååker inte är medräknat nu heller då de fina Sörbystoets namn inte finns med. Halland tillhör väst. Förut har jag haft med mig tallrik dit och delat ut.

Veritas odium paretFörvånad

Annette
0

#9. Eller också kan det ju vara så att foto på henne redan är ordnat Flört.

VeronicaP
0

#10 Det är ju även syrrans sto som fick  som fick diplom i Tvååker och Dalsgårds .

Sen är det en annan sak jag funderar över när jag läser SP tidningen varför får inte TVÅÅKER var med på Shetlandsvästs Hederspris för bästa 3 års sto 2009 ?????

För vad jag vet så tillhör väl fortfarande Tvååker till väst , men det är kanske bara glömts att skrivas med där också Oskyldig

VeronicaP
0

Men öst står det ju tex att sto som erhållit Elit/diplom och är medlem i Öst , så får man rapportera till dem så det verka i såfall vara olika för olika regioner Flört

Kris_J
0

#10 Oj, tänkte inte på det…ber om ursäkt.

Veritas odium paretFörvånad

VeronicaP
0

Jag puttar lite för tänkte om det var någon här som visste hur det var om inte Tvååker räknas med och kan få hederspriset för bästa 3 årsto i väst regi …..

Annette
0

#14. Det har de ju fått förut, så det borde de få nu med. Vet inte varför den platsen inte är med i listan, den kanske trillat bort av misstag.

Jag kollar detta på nästa styrelsemöte (10/10) och återkommer med svar efter det.

VeronicaP
0

#15 Tack , det kan ju vara bra att veta för dem som har visat sina hästar där :-)