Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1035 ggr
Charlotte-J
0

God Förmiddag! 6/10

God Förmiddag!

Har nog fortfarande inte fattat att vår fina Ivette blev BIS i söndags, det lever vi nog på väldigt länge.

Idag är en sorgens dag hos oss. Snart åker våra 2 grabbar, Furunäs Porfyr och Kryddgårdens Physalis; till Kolmården för att vandra vidare till de evigt gröna ängarna. Jag är så ledsen för det här men det finns ingen återvändo så det är bara att acceptera. Porfyr har varit inbokad sen i somras då vi visste att detta skulle bli hans sista sommar med gänget men Phille är det svårare att "ta in" då han bara är 2 år. Bäst att tag tag i jobb så tankarna skingras lite. Är så ledsen just nu Gråter

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-Aveback
0

Men åh vad trist Lotta! Kram på dig! Gråter

ThiffannyJ
0

#0 Beklagar så. Fy vad jobbigt beslut Gråter

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Hanna-D
0

Usch, tänker på er Lotta!

Annelie-P
0

#0 Först: Gratulerar igen till BIS-titeln! Sedan: Hoppas det går bra för er idag trots det jobbiga ni måste ta er igenom. Förhoppningsvis skönt när det väl är gjort.

#2 Grattis till Trombs utställningsdebut, den där magkänslan du skrev om redan när du tittade på honom som föl på Almnäs hemsida, den skulle jag också vilja ha en släng av! Fortsatt lycka till med honom!

[lindatornerup]
0

God Middag! Usch vad tråkigt #0!!   Men ibland har man inget val tyvärr.   Har ringt efter propp, och anmälnings blanketter till Åstorp den 8/11: Vet dock inte än vem som ska med…får se hur  hur dom ser ut när det är dags. Imorgon kommer vet och vaccinerar och chippar Delfie , och det  ska även bli lite tandkoll.  Jag har även fått putsat mina hagar och höängen. Skönt att det blev fixat innan det blir kallt.  Arbetslusten ser ut att ha försvunnet helt och den är väldit svår att hitta fn…..Foten i munnen Ha en bra dag allihop!

polgara
0

Goddag!!!

Fint väder idag men kallt. Stallsysslorna färdiga för dagen, bara att ta in dom ikväll. Hämtat hö har vi hunnit med oxå. Idag står det tvätt o städ på schemat.

Jag o Marica har idag fattat det svåra beslutet om att ta bort Greace eftersom hennes fång inte vill ge med sig, hon är 18 år o har fått ett relativit långt liv iaf.

Ha en bra dag allihop!!!

Milla
0

God middag!

#0 Tänker på er!

#6 Tänker på er det är jobbigt att ta bort sina vänner, men har man inget val så har man inte.

Nyvaken och ska fixa stallet senare och även pyssla med killarna.

Ja just det ja måste fixa blanketterna till åstorp också, så himla dumt att dom inte har dom liggandes på hemsidan tycker jag!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

HeidiH
0

Vad tråkigt det är när våra små vänner måste lämna oss!Gråter

Idag är jag glad! Har tömkört min Sickan med draglinor och svängel bakom. Hon tyckte det var superskoj! Ville bara trava hela tiden! Ser så mkt fram emot att framigenom ha en liten köponny! Måste öva mer på halter bara, för det gillar hon INTE, fram ska det gå, och helst FORT!!Skrattande

VeronicaP
0

hm jag har ju kommit på att jag inte kan visa i Åstorp ju , dhaa då är ju jag på avelskonferencen hm ..

[Billan]
0

Men fy så jtråkigt. Tänker på er !

Mitt jobbiga ligger ännu några månader fram i tiden, Akleja.

Grattis till BISet med ert fina sto.

Annelie-P
0

#0 Hoppas det gått bra för er idag.