God Morgon 4 januari
Hej. Nu är det fullt ösregn igen, vinden ska tilltas under dagen, med andra ord, helt underbart.. Vissa av hästarna var jättesvettiga på morgonen, dom ville ut. Ska snart till jobbet, men undrar om det är någon mer än jag som hellre varit med bussen till holland än att vara här..??

Jag skulle också hellre varit i Holland än här. Men vi får hoppas det blir fler resor.
Här har det blåst i natt. Jag skall iväg och jobba strax. Sedan blir det stallet och till slut badhuset med ungarna och en kompis med barn. Så dagen känns fulltecknad.

plusgrader men underkylt- isbana på grusvägen, suck..
Jag skulle också valt Holland, så klart!
Jag har fått tillbaka min ögoninflamation, fick ju vara frisk över jul o nyår iaf. Ska anart iväg till jobbet…..
ha en bra dag!!!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God Morgon!
Fick besked på jobbet inatt att jag blivit mormor igen, till ett litet flickebarn på 3069gr och 49 cm lång!! Kände bara att jag måste berätta…Är så lycklig!!!
#0 Jag är faktiskt glad att jag inte sitter på bussen till Holland…
Nu ska jag försöka få några timmars sömn…..
Ha en bra dag i rusket….
God Morgon!
Här är det plusgrader och det blåser. Regnet som kommit inatt har bidragit till isbana! Får se om o när några hästar kan komma ut idag…Suck!
#3. Grattis! Vad roligt :-)

God Morgon!
Blåser här och ser inte så kul ut, men hästarna vill väl ha sin mat så det är bara att gå ut…
#3 Grattis!
här i stockholm är bara disigt och grått och allmänt trist…
Mina shettisar får man dra ut vilket väder d än är…. haha!
dem e så morgontrötta av sig!
Igår anmälde ja oxå till Nyköping den 18/2… ska bli kul!! =)
#3 Grattis!!!

#3. Grattis Anette! Nu har du ett av varje då!

God morgon. Ösregn här

#3 Grattis!!
Jag hade hellre suttit på bussen till Holland…
Det regnar här med. Trist.
I dag ska jag försöka vila lite. Mjölkade natt passet i natt men det är inte lätt att få någon vila när Norma springer runt och klättrar som en raket…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
GRATTIS mormor Anette! Förstår att du känner dig lycklig! Det är underbart att vara mormor, en härlig tid.

här börgar solen titta fram!

#11 sol här också
-7 igår och +7 idag….snacka om varannandagsväder. regnar och blåser här med, tur nog inte så mkt is alls…mest barmark med stora vattenpölar ovanpå. Börjar tvivla på att det kommer nån snö denna vinter.

Tack för alla gratulationer, ni är så goa! =0)
Ikväll har storebror Arvid och hans pappa varit här, efter besök på BB. Han är mäkta stolt över sin lillasyster Julia och längtar efter att hon ska få komma hem snart så han kan "passa" henne…
De hade fotograferat en del, så vi har ialla fall lite bilder att titta på så länge…..Hon är så sööt!

Grattis Anette ….