Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 477 ggr
Vilma
0

Önskas hyra!

Snälla, ridna shetlandsponnyer som är minst 5 år gamla hyres till sommarläger. Har du en som stämmer in på beskrivningen så hör gärna av dig med mer info om just din ponny!

PetraJ
0

Jag pm dig

Fiona
0

min lillasyster shettis ska lånas ut eller säljas.Hon kan vara lite busig när man rider även lite het.Hon kan grunderna har varit med i ett handslag.Är även körd!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Vilma
0

Jag vet inte om busig och het är den idéala ridlägerponnyn…men tack ändå…
kanske passar den bättre hos någon privatryttare som klarar av det?..

Fiona
0

#3 ja de är förstås..mitt 8-åriga sto är lungn men då ist lite seg.. verkar jätteroligt med ett  ridläger! behöver du nån hjälp?;)är förstås bara 14;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Vilma
0

Jag har rätt mycket hjälp redan men, man vet ju inte om någon backar ur…du får gärna skriva lite mer om dig själv i ett pm till mig…

Fiona
0

ja de kan jag;) eller pm skriver man väl i gästboken?:S är inte så bra på det där men skriver i din gästabok;)

Jenny

Annette
0

#6. Läs denna artikel. Den beskriver hur iFokus fungerar, bl a hur man skickar PM.

iFokus Skapat: 2006-06-27 18:50:55" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Så här fungerar iFokus