God Morgon 5 januari
God Morgon allihopa!
Sitter på jobbet och undrar varför man måste vara uppe så här tidigt på jullovet, det är ju nattsvart ute.
På tisdag börjar skolan igen, så i helgen ska jag försöka hinna njuta av att vara ledig. Har i och för sig inte jobbat mer än ett par dagar, men det känns ändå som att lovet bara har runnit iväg (som vanligt).
Ha en bra dag!

god morgon

Godmorgon!
Ja, tänk om det ändå var ljust ute på vintern med. Kallt är ok, men mörkret är himla jobbigt!
God morgon!
Hästarna är ute o har fått sin frukost o vädret är förhållandevis ganska bra idag. Varken lera, regn eller is!.
Trettondagsafton idag - Men är det tretton dar sen julafton?. Tiden bara rinner iväg måste jag säga.
Önskar er alla en bra dag! 
Jag sitter på jobbet…heldag för min del..halva stället här ska bara jobba halvdag,men vi är en tapper skara på kundtjänst som sliter tider ut 

God morgon!
Snart gå ut och visa min bror vad han ska fodra hästarna med nästa vecka när han fortfarande är hemma och jag är tillbaka i Uppsala. Han är väl inte direkt så överförtjust, men han hjälper iaf till. Resten av dagen måste verkligen ägnas åt pluggande inför måndagens tenta.

God Morgon!
Här har dimman dragit in på morgonen, men det ser ut att kunna bli rätt fint väder frampå. Hagarna är leriga här efter gårdagens regn…så tröttsamt….Önskar verkligen lite kyla och en gnutta snö nu, så det blev lite ljusare.
I dag ska jag åka och shoppa! Babykläder……
Ha en bra dag alla!
God förmiddag!
Vädret är underbart solen skiner, lockar & viskar kom ut, kom ut… Å här sitter jag med ryggskott och kan knappt röra mig, suck.

#7: Din stackare! Krya på dig!

God eftermiddag!
#0, kan förstå din sits. Själv har jag jobbat ALLA icke röda dagar på jullovet, började redan innan jul. Men gjorde sista dagen idag, så jag är otroligt glad att mitt lov också "börjar" nu 
Nu väntar stallet.. En bra början på "lovet" va?! 

God eftermiddag.
Sitter också på jobbet. Väntar på att killen ska ringa från akuten, då han eventuellt har brutit samma nyckelben igen som han bröt i augusti..

Hemma igen. Åkte före 6 i morse, var bara hemma för att hämta Cecilia. Vi har jobbat, skött stallet, haft ute hovslagaren som har verkat alla 7, shoppat upp presentkortet i hästaffären, käkat på MC Donalds, handlat mat, hämtat Mikael.
Nu vill jag ta det lugnt, men Cecilia säger att vi ska spela monopol, så jag får väl ge mig. Hon ruinerar mig alltid i det spelet. Kanske skall jag låta henne vinna snabbt idag, så jag kan sjunka ner i soffan med korsstygnsbroderiet i stället.