Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1361 ggr
[lindatornerup]
0

Repotaget är i Kvp idag

För dom som vill , så är repotaget om shetlandsagilityn i dagen tidning. tyvärr blev det inte skrivit så som jag sa direkt, men jag tycker att det blev ett kul repotage om shetlandsagility. Dessutom skickade fotografen jättefina bilder som han tog på Sissel och Urd..Glad

Kris_J
0
runas
0

Vad kul! Och vilka härliga bilder!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

InaJacobsen
0

Tummen upp!

sonja
0

# 0 De skriver väl aldrig som man säger, utan ändrar så att det ska bli klämmigt, lätt och säljande. Men jag tycker i alla fall att reportaget är bra och ger fin reklam för shettisarna. Bra jobbat!

Charlotte-Aveback
0

#0: Jag tycker att ni gör en jättebra reklam för shetlandsponnyns användbarhet! Bra jobbat! Glad

[lindatornerup]
0

Tack för all respons!!! Fast det är ju Sissel som fått gjort allt "jobbet" . Det enda som retar mej lite är att jag sa att" folk ,som inte vet nåt om hästar , tycker kanske att utställningar är tråkiga, men det blir lite mer kul om man tex har agility och bruks klasser att visa upp också"  Jag tycker definitivt inte att ställa ut är tråkigt, det vet alla som känner mejSkrattande.Vi hade jättekul och Urd var på sitt allra bästa humör, dagen till ära!!!!