God morgon 13 oktober
God morgon! Vaknade i morse och det var vitt ute av frost! Jag tror det blir tidig vinter iår….men hellre det än regn och rusk! Men pållarna får stå inne tills tempen gått upp på plus, man vågar inget annat , vill ju inte ha fång. I morgon kommer Lars , min hovslagare, och han är hett efterlängtad
ja kanske inte av min plånbok..ha ha, men av mina pållar. Lars är jätteduktig och alltid på gott humör, så det är alltid trevligt när han kommer! Pållarna ska även ha kollat sina tänder, så det får bli vet som kommer nästa gång och tar allihop innnan vintern. Blev f-bannad imorse när jag ficj ett mail från en kompis som hittat en annons på en shetlandsponny, 21 år och säljs för 1200kr och annonsen verkar vara skriven av en som "hissen inte går helt upp " på. Ska ta mej tiden och kolla upp det närmare ! Sissel är förkyld nu, hon blev väl lite kall , när hon gick Skåneleden i går så hon fick bli hemma och värma sig och "repa"sig idag. Ha en bra dag allihop.
God morgon!
Regnigt, mulet o blåsigt, höst helt enkelt. De har hotat med snö men tack o lov så har vi iaf inte fått nåt, känns liite tidigt m snö nu. Blir inte av med min förkylning o hostan knäcker mig. Känns inte allt för kul just nu…
Ska ut till stallet sen o packa lite, om allt går som det ska så flyttar ponnyerna till helgen, äntligen!
Ha det bra!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon!
I går plockade jag in årets sista vindruvor, mums.
Ha en fin dag.

God förmiddag!!!
Kall morgon, hade lite snöblandat regn här både igår kväll o imorse. Idag har jag tvätt på schemat o så stallet givetvis. Ska bara ta det lugnt o inte stressa nått idag.
Ha en bra dag allihop!!!
Go morron!
Hemkommen sen jag vandrat lite med kusins shettis, hon har haft kraftiga kolikkänningar och kusin jobbar, klart man hjälper varann.-2 men solen är på väg så det blir nog en fin dag.
Nu ska jag ut och fixa klart hagen så Zdeno får vara kung i sin egen hage, tog in han igårkväll, mysigt tror jag han tyckte.
Verka då så när han konstaterade att det fanns flickor där oxå,en Welshflicka som brunstar, mums!!
Sen ska jag väl öva lite med killarna…
Ha en bra dag