Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 941 ggr
[lindatornerup]
0

Shettisagility i Kvällsposten!

Har fått förfrågan av Kvällsposten , om att få göra ett repotage om shetlandsagility! Jättekul tycker jag, att det finns intresse att skriva om shetlandsponnys också!! Det blir Sissel som får visa denna gångenFlört och vi ska se om vi kan få vara i Kågeröds ridhus. Ska passa på att slå ett slag för vår förening /sss. Det är ju ett super tillfälle! Återkommer för de intresserade , när det blir och när det kommer i tidningenCoolSpännande…..

[lindatornerup]
0

KvP kommer hit på Fredag och  det ska kul att få göra lite reklam för  vad man kan hitta på med shetlandsponnys. Får då också veta när det kommer i tryck.  Glad

InaJacobsen
0

Så kul Linda! Du får gärna råka berätta att vi har tävlingari Agility i Oktober ;)

[lindatornerup]
0

Det kan jag nog "råka "nämnaFlört

InaJacobsen
0

Underbart! Hoppas de går bra idag!

CarinaA
0

Skrattande

InaJacobsen
0

Såg ingen artikel igår men ska kika idag igen!

[lindatornerup]
0

Jag vet faktiskt inte helt när den kommer , men man kan ju kolla på nätet, så behöver man inte köpa tidningen . Kul att någon är intresseradGlad

Sherlock
0

Så bra! Mer reklam för shertlandsponnyn! Sugen på att ha agility o tömkörning till våren i Annelöv. Tror inte det har varit nåt sånt i det här området.

Vi hörs!

SannaHolmgren
0

Här är länken till artikeln, hoppas den fungerar:

http://www.kvp.se/nyheter/1.1739930/pussar-och-godis-pa-agilitytraningen

Anne-Lisbeth
0

Jättefin artikel! Glad

Det är roligt när våra små pållar kan visa framfötterna.

Bra reklam för rasen!

Hanna-D
0

Jättefin artikel!

InaJacobsen
0

Super artikel Linda!

Är någon sugen på att redan nu starta i en agility tävling så håller jag i en på lördag (17/19) på österlen! ( Ö tommarp)

Sherlock
0

Riktigt roligt!