Sto till körning/Trav el. ridning
Om rätt köpare finns säljes detta 5 åriga shettissto på104,5cm.
Hon har gått på trav snart ett år, men sparsamt tävlad. Har gjort 7 starter med resultat 1,1,2,5,1,2,4,Från kvaltid 3,35,4 till rekord 3,01,6.
Hon skulle även passa som rid/monte`el brukskörning, är en helt olatsfri och trygg shettis som även den minsta kan pyssla om.
Har full stam och utställd en gång.För mer info pm:a el ring 0708334137 Mvh Marianne

Putt
vart finns hon?

Just nu står hon hos fodervärd nere i Svedala, men annars bor hon i Blekinge..
Mvh Marianne

Puttar upp!!!
Hon är genomsnäll och helt trafiksäker, alltid lika glad,älskar att köras och ridas men även ta små mysiga promenader i skogen, men trivs öckså med att tävla.
Alltså den perfekta allroundponnyn!

Puttar upp denna goa ponny 

Lite mer info…
Mitras mamma är premierad och utst. med 40p och gör även bra ifrån sej på travet, vann sina två lopp idag på tingsryd, och har blivit placerad i alla lopp, precis som Mitra har blivit. Även mitras helsyster har fått bra poäng på utställningar. Tyvärr så har jag inte haft det stora intresset för utställning, så jag tror att mitra skulle får högre poäng med någon kunnig.Hör gärna av er och fråga på…Ska försöka få lite bättre bilder av fodervärden, jag har haft datorhaveri=många bilder borta.
Mvh Marianne

putt putt putt

Puttar denna goa och GENOM snälla, coooola tjej…

SÅLD…