Vinterutställningar
Någon som har nån koll på ungefär när datumen för vinterutställningarna blir klara?
Det finns ju inte så många utställningar kvar nu i år och jag är utställningssugen!

Frillesås brukar väl ligga i början av Mars.
Hoppas det blir i år också !
Det hoppas jag också!! Är alltid väldigt trevligt på den utställningen,och härifrån är det bara rätt ut på motorvägen och raka vägen upp…lättkört!!

#1 Mars har redan varit i år…

Jag funderar också på nån vinterutställning med någon utav 1-åringarna, som alltså fyller 2 efter nyår, men det beror lite på var utställningarna hamnar samt hur mycket päls de sätter. Den ena är redan en klotrund pälsboll… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag är också sugen på vinterutställning, förra vintern missade jag ju det pga att jag var höggravid…

Vi har också planer att ställa ut vår lilla valack.. :D
Ja, det är min ettåring det gäller här också men Frillesås är på tok för långt.
Vore fint om det blev en i köping, det har det väl varit varje vinter dom senaste åren?
#6 Vore fint om det blev en i köping, det har det väl varit varje vinter dom senaste åren?
Nja, det har nog varit typ varannat år ellet nått tror jag. I bland har nord lagt den mer norrut.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Norrköping i februari - Shetland Öst.
Och i Nyköping 31 oktober.

Det blir vinterutställning i Frillesås även 2010. Vilket datum är inte helt klart ännu.
Undrar om det blir någon i Syd s regi? Hoppas det!

Hoppas också på att det blir någon i syd….

jag menade ju naturligtvis 2010 
#8 Nyköping hade jag tänkt åka till, men det är bara det att jag precis skaffat ett nytt jobb och tanken är väl att jag ska jobba varje lördag. Och det är ju på lördagar dom flesta utställningar ligger på..

Frillesås blir den 14 mars 2010! 
Domare Hans Persson (nej, vi visar såklart inga hästar själva)

#14 Ha ha är ni säkra på det ;-)

#10, 11 Går allt enligt planerna så blir det vinterutställning i Syd ja 

#14 Då kan ju inte Marica visa sina som hon har tänkt ju
#16 Då hoppas vi på det.

#14 vad roligt =) Hoppas jag har ngt att visa då.
#16 Det ser vi fram emot, behövs det hjälp, så hör av dej!

Kommer de vara någon utställning i Uppsala/Gävle trakten så kommer vi på direkten :D

#16 har ni planerat vart?
Ingen som vet något om utsällningar för 1 åringar 2010, vart, hur man anmäler sig (någonstans i västra götaland), och om det finns någon sida för det? Är ny i detta med utställingar och har en som blir 1 år nästa år.
#23 - håll koll på SSS hemsida, där kommer alla shettisutställningar finnas med. Är du medlem i SSS - vilket du bör vara om du ska ställa ut din ponny, så får du info även i medlemstidningen.
Det kommer säkerligen info om utställningarna här också…
just vinterutställningar är jag inte så förtjust i, man ser inte skogen för alla träd om man säger så….
Ja hästarna är så fulla av päls som man ser dem inte därunder..
sedan är det lite långt till Frillesås. (men bra att Vartofta ligger på hösten..)
(den dagen jag inte jobbar enbart helg, skulle det vara kul att vara parkeringsvakt eller nåt
..)

Ja en i syd vore ju inte fel! Jag kommer bara de inte ligger alltför långt bort=)
Var, när o vem i Öst? Behöver nåt att se fram emot nu…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Som det ser ut så kommer det att bli vinterutställning i Köping den 7 februari, domare inte riktigt spikat än
#29 Men det är ju i Nord Johanna
…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#29 Härligt! :)
#30 Du är välkommen i alla fall!!