Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 781 ggr
Charlotte-J
0

God morgon 16/10!

God Morgon!

Idag är det kyligt och här har de lovat snö idag. Mysigt men tidigt!

Tyra är hemma från skolan och är sjuk och jag börjar också känna mig risig, jag som hade tänkt försöka åka på Höstmötet imorgon. Får se vad som händer under dagen.

Idag kommer det hem en sändning täcken från Tyskland, spännande.

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

God morgon , även här är det kallt och kyligt idag.

Själv har jag sovit jättedåligt i natt med kramper i benet (baksidan på vaden) och har fortfarande jätte ont och känns som jag kan få kramp när som helst igen , men jag ska försöka se om jag kan få vilat en liten stund till i allafall.

Trine
0

Go förmidda.

Här regnar det som bara den, o jag måste ut o byta till vinterdäck på transporten, dom har lovat bättre men kallare väder imorgon o då är det bäst o vara utrustad efter Faluvägen känns det som. Ska bli så roligt o komma iväg men samtidigt nervöst o höra vad dommaren tycker om mina fina killar..( Inte nå partisk Flört)

Sen ska jag iväg o dona pass åt mig själv idag.

Ha en bra dag alla!

seijsing
0

Idag är det ingen god morgon här…

Grävaren är precis här och gräver i skogsgläntan och i eftermiddag kommer veterinären, då ska min gamle (26år) Denver få somna in. Jag har bestämt att det är dags nu, då han börjar vara väldigt stel, men fy så tungt det är… Gråter

runas
0

God morgon!

#3 fy vad tråkigt…

Här är det en vacker dag, ingen sol men vindstilla, frostvitt o mysigt på nåt sett…

I morgon flyttar jag flickorna till nya stallet, mitt stall! ÄNTLIGENSkrattande!!

Gud så jag längtat o till veckan börjar mina saker flytta över så smått oxå.

Hostmedicinen jag fick igår gör mig lattjo i knäna o jag bör nog inte köra bil just nuFlört.

Annars allt ok.

Ha en bra dag allihopa o lycka till ni som ställer i morgon!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Maliiin
0

God morgon!

Jag började dagen med att få ett mess från Elin om att ja försovit mig! Oops! Tur att hon va i stallet å slängde ut pållarna=)

Nu ska jag klä på mig lite varma kläder sen ska jag bege mig till stallet för att ut å köra med pållarna=)

I Oskarshamn snöar det tydligen idag! Å det är inte mer än 5 mil härifrån så i helgen kan vi nog ligga risigt till här i Målilla. Hua!

Ha en bra dag allihopa=)

carina-w
0

Idag ska jag få hämta hem min hund som varit på Strömsholm i nästan 2 veckor,hoppas allt kommer fungera bra nu,ska bli så

härligt att få hem honom Flört

VeronicaP
0

hm det har tom snöat här idag fast det är borta allt  igen , hoppas verkligen vädret blir bättre och inte halt för då kör inte jag till Axevalla på söndag..

[lindatornerup]
0

God eftermiddag!  Usch vad tråkigt#3 Jag vet pricis hur du har det. Det är nästan 1 år sedan vi fick ta bort våran d-ponny Laban, han var också gammal( 28 år) och stel och trött och när han sedan blev halt, så var det inte mycket att välja på!          Här har det nästan snöat idag dvs snöblandat regn! Kul att man får en föraning om vad som komma skallFlört Här härjar bacillerna för fullt och det blir inte mycket gjort, mer än att vila och tycka synd om sig själv!!!!  Ni andra får ha en fortsatt bra em !