Brunst/ägg efter skendräktighet.
Gammeltant ( 23 år ) vart skendräktig i år och vart sådan i sättet ända tills hon träffade hingst i augusti. DÅ började hon brunsta omgående men jag misstänker att det bara var "pissbrunst" ( ursäkta uttrycket ) och att där inte fanns något ägg.
Tror ni att hon kommer igång med en normal brunst till våren med ägg som kan bli befruktade eller kan det vara så att hon behöver behandlas? Nu testar jag givetvis med hingsten först till våren men frågan snurrar i huvudet redan nu.
Har jag riktig tur så visade PregnaMare fel och hon är dräktig trots allt. Hon uppför sig väldigt dräktigt men det gjorde hon hela förra året oxå…
Det mest troliga är väll tyvärr att hon inte är dräktig. Men ett av mina gammla arabston var dräktig men pissade ändå i något som liknade brunster åt hingsten som vi bettäckte henne med, men då var hon också väldigt kär i honom så att säga och även om hon inte var brunstig kunde hon skvätta lite när hon hälsade på honom. Kanske har du också ett litet kärlekspar? 
Annars får jag önska dig lycka till med nästa säsong! =)
Hakuna matata!

Jo, jag har ett kärlekspar.
Då hon gick i brunst så fort han kom hem så tycker jag att det borde inte finnas ett moget ägg att befrukta, de dyker inte upp bara så där.
Hon får gå med ungtöserna över vintern så får de vara tillsammans till våren igen.
Hon småbrunstade och pep mot sin kära man även när hon var dräktig på riktigt. Hon äääälskar sin unge friare.

puttar lite..