Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1461 ggr
AndersA
0

Auktion Reading

Nästa vecka är det auktion av shettlandsponnier i reading

england.Vi är några som ska åka in för första gången och det ska bli riktigt skoj.

På tis kl 17 är det visning av ponnierna och på ons är det auktion,det är totalt 234 st .

Ni kan se katalogen på http://www.tsauction.co.uk/auction_equestrian.asp

VeronicaP
0

#0 Ha det så trevligt och handla nu inga hästar utan drick lite god öl i stället :-)

Hanna-D
0

Jag hoppas det är shetlandsponnyer de säljer Oskyldig

AndersA
0

#2 mina barn hade inte tid att rätta vad ja skrev,och då blir det såSkäms

Mossedal
0

Åhhh vad jag blir avundjuk!

Men det är väl tur man inte åker iväg…. skulle nog bli himla dyrt ;-))

Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.

Må väl,
Maria

[Teddy]
0

Jag vill också åka och jag vill HANDLA!!!Skrikandes

Marta
0

Ni får gärna ta kort på Musselbrough Bracken..

Ahnna
0

Bjud på rätt häst! Flört En före detta chef till mig köpte häst på auktion en gång och blandade ihop två fuxar med bläs, som hade katalognummer efter varandra, så hon kom hem med fel häst… Oskyldig De tyckte att det var lite underligt att ingen annan ville bjuda på den perfekta hästen. "Ser han inte lite skum ut nu, såg han ut sådär när vi tittade i boxen?"

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

[lindatornerup]
0

Ha en riktigt trevlig resa!!

Ellinor Johansson
0

Hoppas ni får en jättetrevlig resa. Ta massor av kort!

runas
0

Låter jättespännande!! Tur att jag inte ska dit, köplustan hade nog slagit till stortFlört

Ha det så trevligt!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

kristina-axtorp
0

Man ska ju aldrig säga aldrig men jag är inte så säker på att vi kommer handla något (kan inte tala för de andra dock) men vi är nog mest där för att bilda oss en uppfattning om de engelskfödda ponnyerna. Tycker det är oerhört svårt att bilda en uppfattning om dem genom hemsidor, som dessutom är ganska dåliga i England tyvärr! Inte många som har bra foton på sina hästar! Men det ska bli väldigt roligt! Dessutom kan jag febra miniuppfödarna om att vi ska göra ett besök på stuteri Fairy! Vi är 12 personer så det blir nog livat! :)