Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 768 ggr
[Billan]
0

God morgon 18/10

Väntar på att dagpersonalen ska komma och byta av mig. Haft en jobbig natt, både med djuren och mig själv ( huvudvärk ).

Hoppas alla kom hem helskinnade från utställningen i Falun i går, det var ordentligt halt fläckvis. Vi åkte hem efter shetland då jag skull ut och jobba natt så vi fick inte bevittna finalerna. Men det var ju shetlandsponnyer som tog hem det hela som vanligt. Grattis till er, och alla andra nöjda.

Nu blir det till att hem och sova, det som blir kvar av dagen ska ängnas åt hästarna, det hinns inte mycket mer då man ska jobba i kväll igen.

Ha en bra dag alla därute.

Trine
0

Godmorgon!

Eller inte riktigt, har ont i kroppen och lite snorig, kanske min tur o bli förskyld nu..Var helt dö när jag kom hem efter Falun igår, är så nöjd med killarnas uppförande igår. Stort Grattis igen till alla! Fanns så många fina ponnyer o titta på.

Idag blir nog en lugn dag, är frostigt ute nu med -1,5.

Ha det bra!

polgara
0

God morgon!!!

Sitter här nere i Malmö med hyfsat väder +5  grader. Snart ska vi käka lite frukost o sen ta en sväng till IKEA. I eftermiddag ska jag köra de nästan 30 milen hem till Borås, det är alltid lika tråkigt att åka hem o lämna darlingen här. Ikväll blir det en sväng till pållarna som jag inte träffat sen i fredags morse.

Ha en bra dag allihop!!!