Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 713 ggr
Charlotte-J
0

Älmhult!

Då jag inte lyckas få fram någon vägbeskrivning dit så undrar jag om någon vet hur långt jag har från Skänninge till Älmhult? Och vart i Älmhult är utställningen den 31/10?

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

Här är karta och avståndstabell

25 mil ungefär

Utställningen är nog på ridklubben, den ligger precis utanför samhället.

icansson
0

oj blev en väldigt lång länk.

Utställningen är på ridskolan terminalgatan finns en gammal tråd från förra året där bra vägbeskrivning finns. Någon själ kanske kan lysckas länka bättre än mej

Charlotte-J
0

Tack så mycket!

Trodde det var längre faktiskt men nu lutar det åt ett besök.

Amor vincit omnia Kyss

[Rebecka]
0

Väg 23 norrifrån, från Växjö, sväng höger mot Älmhult södra, kör rakt fram i rondellen, över viadukten och därefter vänster, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Efter ca 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb.

Väg 23 söderifrån, från Kristianstad, Osby, sväng vänster mot Älmhult södra (första avfarten), kör rakt fram i rondellen, över viadukten och därefter vänster, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Efter ca en 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb.

Väg 120 från Traryd. I första rondellen i Älmhult sväng höger mot industriområden. Kör tills vägen tar slut, där tar man till vänster och sedan första vägen till höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Kör ca 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Kommer du från Tingsryd följ vägbeskrivningen Väg 23 norrifrån.

Charlotte-J
0

Nu är det klart!

www.ponnybutiken.com kommer även till Älmhult, ska bli jättekul att träffa alla härliga "Sydare" igen!!

Amor vincit omnia Kyss