God morgon 19 oktober
God morgon!
En hektisk med väldigt trevlig helg är över. Mamma kom hit från Skåne för att hjälpa mig visa häst på ponny och kallblodsutställningen i Luleå i lördags. Efter en väldigt halkig resa i 40 km/h kom vi i alla fall fram i gott skick. Jag visade Gardenia och hennes föl Inshallah för domare Elisabeth Ljungstorp. Både Gardenia och Inshallah gick etta (av två) i sin klass och vidare till att tävla om BIR. BIR blev Gardenia med Inshallah som god tvåa med poängraden 98888. I BIS-ringen togs Gardenia ut som 4:a med finfina poängen 99978. Stolt och nöjd gjorde vi oss iordning för att delta i maskeradklassen. En kompis kom med sin dotter Sara och hennes kompis Wilma. Sara red Gardenia och Wilma gick bredvid, båda utklädda som häxor. Tjejerna vann maskeradklassen och det var ju pricken över i:et på en i övrigt perfekt och väldigt trevlig dag. Bilder från utställningen och maskeradklassen kommer att läggas ut på vår hemsida under eftermiddagen/kvällen. www.shetlandsponny.eu
Idag börjar jag jobba sent så innan dess hinner jag pyssla lite med hästarna.
Hoppas alla får en bra dag!

God förmiddag!!!
Hem kommen efter en helg i Skåne. Nu ska jag snart köra bilen till verkstan för den gick ju givetvis sönder på väg hem igår. Sen blir det jobb i eftermiddag men innan dess ska jaghämta hö om jag har nån bil att köra med. Annars inga större planer för dagen
Ha en trevlig dag!!!

#0 Grattis till de fina resultaten!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#0 Grattis Elisabeth!

#0: Grattis till de fina resultaten i helgen! 

#2,3,4 Tack tack tack
Är så glad över mina små tjejer.
God morgon!#0 Stort grattis till de fina resultaten
Här är det bara förkylning med hosta och feber som gäller…kul
Men jag får ialla fall skärpa mej på fm , för hovslagarn kommer och ska göra vid alla pållarna . Skönt att det blir gjort. Mockat är redan gjort av Sissels pappa och det är man ju tacksam för, när man är slut i batterierna. Men jag tror jag får besöka vc i veckan om det inte ger sig. Men Sissel och pållarna mår prima och det är ju bra!!Vädret här ser ut att bli bra och hösten kan man ju inte klaga på, jättefin. Ha en riktigt bra dag allihop!

Grattis Elisabeth för fina resultat på dina små tjejer!
Själv sitter man hemma med sjukt barn en hemsk hosta har satt sig och det var inte många minuters sömn i natt. Det är frustrerande att sitta inne när man har så mycket att göra ute med hästarna. Men jag byter väl av gubben på em så jag också får jobba lite…
I shettis hagen har jag aldrig haft så feta och håriga hästar dom har nog haft det lite för bra den sista tiden men nästa helg är det barnkalasuppdrag så då händer det ju något.
Ha en bra dag allesammans!
#0 Jättegrattis till kanonresultat i helgen, sa ju att guldet skulle komma på Ina

#0 Grattis Elisabeth

Tack för alla grattis i tråden :) Härligt med revanch ;)