Proppen till Shetland Cup?
Jag har verkligen letet på SPTF:s hemsida och SSS men hittar ingen aktuell information. Någon som kan leda mig rätt? Läste i SP att det skulle vara Jägersro, men de finns ingen sådan propp vare sig i oktober eller november.
Veritas odium paretFörvånad

På SSS sida finns den iaf inte, så där kan du sluta leta. :-)
Jag har inte fått ngn info om cupen alls.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#1 Ve och fasa, jag som trodde du var synsk, tankeläsare och skrev och lade ut allt du såg och tänkte

Det kanske sitter någon lite SPK:are här och läser som vet mer?

#2 Tyvärr, det hade varit väldans smidigt med bara en av dessa egenskaper, men nepp… 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Har inte heller sett den och ja mig veterligt så har jag óckså hört att den skulle vara hemmavid (nästan)

Är hemkommen från Thailand inatt, vet inte varför proppen inte gått ut ska kolla allt ikväll, men den blir på Jägersro. Den som väntar på ngt gott… 
En får tacke!

Shetlandscupen kommer att gå den 27 oktober som insprängt lopp (på Jägersro) om SPTF finner allt ok, proppen kommer då ut om någon dag.
De har så mycket trav plannerat att de haft svårt att hitta en dag så många kan anmäla.
#7 Jetlag? 

ok, då får vi väl se om vi har någon häst som passar dit då …

#9 Nästa år är det ju väst så ni får nära i 2 år iallafall :)
#8 Det och 5 timmar före….
#10 Det låter ju fantastiskt bra, då hoppas vi har passande pållar också. 

#10 mm Fast nästa år är Amanda för gammal *S* om det inte ändras iof . Vi har väl eg ingen av de shettisarna som är aktuella i super form nu heller *Garv*
Vi ska nog kunna hjälpa dig att vaska fram en duglig kusk om det är det som fattas dig
Jag kanske kan adoptera i nödfall

#13 Ja varför inte det , bara till att adoptera en liten en 
#7, hur går det med proppen, undrar vi som ska planera de sista starterna för året :)
Blev det inte godkänt?

#16 Pratade med Micke häromdagen och de väntar bara på klartecken från SPTF så det är väl de som segar som vanligt …

Nu är det ju snart för sent att anmäla , verka inte bli någon cup i år eller ???
Jag menar om det ska vara den 27 så är det bara 7 dagar kvar ..

Missade Micke idag, men ska ringa imorgon förmiddag. Sptf har haft proppen i veckor och trots påminnelser inte ens tittat på den så sent som förra veckan….

Nä men det är väl så jä…a typiskt SPTF

Jag är en av dem som kollar proppar, och jag har då inte sett någon heller. Är den skickad till rätt person??

Den är inskickad av skånes ponnytrav, skickades vidare av Arne. Ska kolla exakta gången.