Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 759 ggr
polgara
0

God morgon!!! 091023

Mörrn allihop!!!

Precis hemkommen från en natt på jobbet. Snart ska jag köra ungarna till plugget o sen hem o sovaaaaaaaaaa. Det blir stallet i eftermiddag o göra pållen fin till Mullsjö utställningen imorgon. Darlingen kommer vid 17 tiden oxå o ska vara hemma hela helgen.

Ha en bra dag!!!

runas
0

God morgon!

Duggregn, mulet o blåsigt, skitväder med lera öööveralltRynkar på näsan!

Halsen min är helt paj o jag borde inte prata så mkt men vem kan hålla tystSkäms

Idag ska jag köra ett lass grejer till nya stället, kul, kul. Flickorna frodas, enda trista är allt blask, regn, slask, ler päckel.

Annars så försöker jag hålla Bina ren, mission impossible tycks det mig men skam den som ger sig, det SKA gå!

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Hanna-D
0

God morgon

Här är det också lera, längtar efter minusgrader. Även jag har ett mission impossible - att få tag i smådjursveterinären! Misstänker att en av katterna är gravid trots p-piller så det får bli kastrering trots att jag gärna hade behållt henne okastrerad och tagit en kull i framtiden Rynkar på näsan

Ha en bra dag!

Trine
0

Go morron.

Här är det mulet men uppehåll än så länge, 2,6 pluss.

Ska väl dona med Trine o Crispa idag så dom blir presentabel inför Delsbo. Tror faktiskt min dotter Wilma ska få sin debut med Trine o visa, är bara tre st i den klassen , Så struntar vi i poängen och bara har roligt, förhoppningsvis.

Har nu börjat bli förskyld, supertrist men hellre nu än om två veckor då vi åker till Tunisien en vecka.

Ha en bra dag alla!

andaloce
0

God förmiddag!

Länge sedan jag skrev i god morgon tråden, men har liksom inte haft något att skriva heller. Jobbar mest bara känns det som.

Ser ut att bli uppehåll från regn både idag, inatt och imorgon fast det är väldigt grått på himlen. Idag blir det putsning på Qlara och duschning på Zanette, hoppas jag lyckas få henne någorlunda vit iallafall!

#3 Blir lite avundsjuk, låter häärligt att få komma bort från vårt trista väder! Vi syns imorrn!

Ha det bra alla!

shettismaffian
0

Godförmiddag !

Även här är det grått och trist, småtjejerna går i lervälling inte alls kul.

I onsdags fick jag glädje besked dåd et trotts negativt pregnamare test och brunst 1 gång att lilla fina Lina RS 5236 är dräktig och väntas nedkomma runt 16 april.

Annars fortsätter dagarna sin gilla gång man jobbar, fixar med pållar och hem+familj.

Nästan så man längtar efter riktigt kyla och lite snö nu så man slipper denna lera och allt detta blask.

Ha en fortsatt bra dag

runas
0

#5 Nej, vad kul att hon är dräktig trots allt!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//