"Tävlingsbilder"

Sputnic i kvalet
Emma och Yasmina på deras tävlingsdebut i höstas. för Emma var det premiär i westernsammanhang, grenen var pleasure, och för Yasmina på tävling ö h t. Båda skötte sig jättebra. Det vara bara större hästar med, Men Emma och Mina bara travade på helt obekymmrade över att en del ryttare hade sina fötter i deras huvudhöjd…
Att det inte ser så "westernaktigt" ut beror på att man på D-tävling inte har så strikta krav på utrustningen. Dessutom MÅSTE man ha hjälm om man är under 16 år.

Denna bild är på Frosty alias Örnest (kärt barn har många namn..)
Det är från en av sommarens tävlingar, vi lyckades faktiskt vinna denna klass! trodde vi skulle bli sist då han hade framåtbjudning som en död get (han ser lite tung ut) och koncentration som en 1-åring. men ibland blir man positivt förvånad :)
#24 Det är alltid lika kul att se bilder på din fina körponny!

#25 vilken tur
! det är alltid kul att visa bilder och få kritik för dem både positiv och negativ - men man lyckas nog kritisera värst själv :)

Här kommer det en bild på Stephanie från den 4/11-06 då hon var på Ljusterö och tävlade engelska ridklasser med Biggles och det blev seger i First Ridden, Novice och i Open ridden och utsågs till ridklasschampion efter tävlingarnas slut
Se nedan länk

#27: Vilket otroligt fint litet ekipage! Det är inte ofta man ser en ryttare i så perfekt storlek för sin shettis. Så duktiga de är, dessutom! Grattis!

Tack Charlotte
Man är så stolt som förälder, Stephanie fick 63 poäng av 70 i två klasser och 58 av 70 i en klass, så man var så glad som mamma
Domaren berömde just som du skrev att dem var som ett skrev hon i protokollet och att dem var så otroligt samspelta, hon rider utan sporrar och spö, han är så lyhörd och fin
Tack än en gång Charlotte
#27 Jättefint ekipage verkligen så roligt när man får se sådana :) De är sällsynta men ack så glad man blir när de dyker upp!
Lycka till i framtiden

"Krydd Lottas" dotter Elsa och Äppelbo Findus efter en hopptävling. De kom tvåa och var jätteduktiga!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tar med denna bild med för jag tycker barna är så söta tillsammans! Det är "Krydd Lottas" Elsa 8 år och min Norma 1 år. Observera Normas ridbyxor i passande storlek…

Vilka underbara små ekipage! 
Man skulle ju gärna vilja se och läsa mer om dem i t.ex. tidningen Shetlandsponnyn …

Vad roligt att se,och så fina alla är !!!!

#32 GAAAH Norma, nu blev Wilma avundssjuk. Var har mamma hittat så små ridbyxor. Wilma vill också ha!!!!

#39 Bara att åka till Ullared
!

#40 Skämtar Du med mig?? Min kompis var där igår.
Tänk om jag hade vetat det? Då hade jag omgående köpt ett par till min dotter 1½ år som åker häst 1-2 grr/månaden. 
#40 Ytterligare en anledning att åka dit alltså. Har aldrig varit där, men nu MÅSTE jag dit!
Vi höres
Cinna
#15 och #24 vilka fina ekipage!!!

Tack kacka , kan tala om att Emma och Majsan gjorde stor succe när de tävlade och eftersom Emma alltid varit liten och nätt så kunde hon rida och utbilda henne länge …

45# det var skillnad på dom två hästarna!!! :D hehe…