Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 269 ggr
Annette
0

God Morgon 8 januari

Välkomna hem, alla Hollandsresenärer!

Ungarna har studiedag idag, men i morgon börjar skolan igen. Då är min julledighet också slut, den var välbehövlig.

Ha en bra dag!

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Efter en otroligt obekväm natt på tåget är jag tillbaka i Uppsala igen och har skrivit årets första tenta.

Säger som Annette; välkomna hem alla hollandsresenärer!

bonde
0

God förmiddag! Glad 

Gud så mörkt det är ute idag, känns redan som det håller på att skymma å klockan är bara 11. Lite snö skulle lysa upp. Hollandsresenärerna är mer än välkommna hem och skriva om allt de sett, köpt & upplevt!

moa
0

God morgon!

Idag började skolan. Kl 8 var det dags att sätta sig på spinningcyklen och spinna.. Kändes sådär efter jullovet. Men det gick det med!
En lektion kvar sen ska jag hinna ut och köra med Moa innan det blir allt för mörkt!

maggan
0

God dag! Har nyss kommit hem från stallet där Bilbo och Hiawatha hade vattenrace i en 10-15 m lång vattenpöl.

Ann-Christine
0

# Tack Glad

Resan var HUR bra som helst! Har lärt känna nya intressanta människor och skratten har varit MÅÅÅNGA och TÄTA Kyss
Jag kan skriva spaltmeter om hur kul det var men måste tyvärr åka till jobbet nu Fundersam

Vill tacka alla som gjorde denna resa till ett mycket trevligt minne, den gav mersmak!

Pimpen
0

#5 Pimpen say´s ,  Instämmer . Hälsa V

zettan
0

Hej

Då vart man hemma igen då efter den underbara resan till Holland. Så underbart det var att få komma dit ner. ngt ja drömt om länge.

Idag ska ja äntligen få åka och hälsa på mina hästar igen. Saknar dom jätte mkt. Sen så börjar jobbet i morgon igen.

kram