God Morgon 28 oktober
God morgon! Äntligen mår jag bättre
och det var ju på tiden!! Så nu har man att göra, allt har ju blivit eftersatt, när man varit sjuk. Idag ska Sissel och jag göra Halloween pumpor, så Konsum i Kågeröd är tömt på sitt lager! Och så ska jag hämta en storbal med halm, ringa för gödselhämt,få hem min nya soffa….och ja så har väl denna dagen gått.Men det gör inget för man är ju pigg nu!!! Hästarna ser ut som dom badat i lera, det var lek och race i lervällingen i går och Sissels fjording, som vanligtvis är ljust vaniljgul, ser ut som en skäck nu för tiden….jättesnygg! Och Arnim och Thalia som ska visas på Lördag
Ja så vet man ju vad fredagen ska användas till! Ha en trevlig dag allihop!

Skönt att du är piggare! För min del blir det mest jobb, börjar vid 12, och slutar vid 22. Håller i ridskolan ikväll, så det blir kul! Funderar febrilt på bra övningar!!
Får se om jag hinner göra nåt med shettisdamen idag. Annars blir det bara pyssel och gos! Hon är så himla fin i pälsen fortfarande efter utställningen i helgen! Sammetsmjuk och glansig!

Morron!!!
Frostig morgon, men nu skiner solen. Har jobbat 2 nätter o ska sova bort 2 timmar nu innan det är dags att gå ner till syrran o fixa naglarna. Ska åka o köpa lite foder sen o åka upp med det till stallet. Annars är allt klart där för dagen
Ha en bra dag allihop!!!
Nu ska här sovaaaaaaaaaaaaaas