Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 794 ggr
polgara
0

God morgon!!! 091030

Morron!!!

Här ser ut att bli fint väder idag. Ska snart bege mig till stallet o fixa pållarna, o sen måste jag handla hem lite krubb, så ungarna klarar sig under helgen, när jag är i Skåne.

Ni får ha en trevlig halloween helg allihop!!!

Hanna-D
0

God morgon

Ska snart bege mig ut i stallet igen, släppte ut hästarna tidigt (som de är vana vid) och gick sedan in och latade mig en stund på min lediga dag. Ska försöka få två skäckar presentabla inför morgondagen…

Ha en bra dag!

HeidiH
0

Här blir det Sthlm i helgen. Kul! Det är halloweenfest hos mina föräldrar. Ska städa upp lite till här hemma,sen ge mig av till stallet och göra iordning så mkt som möjligt så stallägaren inte får så mkt jobb i helgen då jag är borta.

Jag är så himla glad att jag äntligen har en shettis! Är som en liten unge med henne, blir så varm och glad varje gång jag ser min lilla tjej! Länge sen jag kände så för någon häst!

liljegren
0

God dag kanske man ska säga nu.. Jag sitter och väntar på att en kompis ska komma ut som ska rida lite på min shettis.. Hon är en av de människor som har fördelen att vara så pass liten i "vuxen ålder"..

VeronicaP
0

God förmiddag.. Idag fyller sambon år och våra föräldrar ska komma hit i kväll en liten runda.
Har varit iväg och besiktigat min Auidi och den gick väl inte riktigt igenom *S* men det var inga livsfarliga fel, handbromsen som tyvärr beror på att bilen har stått still läääänge, och Co halten som jag misttänkte själv skulle vara hög , roligt när en sådan gammal bil som min får beröm för att den är så fin undertill :-) , skönt att veta , ingen farlig rost där inte ..

Ska snart ut och fixa till doc till i morgondagens utställning , Amadeus står färdig alla redan i stallet , fixade han igår för att jag skulle hinna med.