Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1132 ggr
icansson
0

KATALOG Älmhult!

Katalogerna ligger nu ute på webstamboken till älmhult utställning

abbe75
0

När dyker pappersvarianten upp i våra postlådor då?

Dehlfimia
0

Har fått katalogen idag

Kris_J
0

Den kom enligt mannen igår, men jag såg den först nuObestämd Undra om det är han eller jag som är snurrig?

Veritas odium paretFörvånad

icansson
0

fick min idag

VeronicaP
0

Fick våra idag med :-)

Kristin det är nog mannen som är snurrig i detta fallet ;-)

Kris_J
0

#5SkrattandeKyss

Veritas odium paretFörvånad

SofieBroden
0

Hej

SofieBroden
0

förlåt, det blev knas i inlägget innan.

Hej

Jag har inte fått min katalog hem ännu. men jag har de senaste gångerna fått katalogen på eftersänd post ( flyttade i januari) fastän jag har uppgett ny adress till föreiningen samt skriver min rätta adress i anmälan. Hur ska jag gör för att få den direkt. eftersändningen varar ju bara i ett år eller halvår eller nåt? vem ska jag ge min adress för att det ska blir rätt?

// sofie

VeronicaP
0

Du ska ändra din adress hos stamboksföraren.

SofieBroden
0

#9 tusen tack :)

Jalmaar
0

Jag har inte fått katalogen änRynkar på näsan

abbe75
0

Inte jag heller

kristina-axtorp
0

#11 Såg i katalogen att de inte skrivit till att du är fodervärd eller snarare ny ägare numera till Lizette, så tyvärr skickas det ingen till dig. Vi kan höras per telefon så får du info av mig så länge!

abbe75
0

#13 Ditt inlägg var ju inte direkt riktat till mig men jag sitter i samma sits, men jag ringde till Möller och hon ändrade så att jag skulle stå som visare och då menade hon på att jag skulle få en katalog i stället för min hästs uppfödare.

Jag blir ny ägare til hästen jag visar från den 1/11 just nu så har jag honom bara på prov.

birta
0

Hur dags börjar det ????? Någon som kan meddela det ??

Mmia
0

10.00 BÖRJAR UTSTÄLLNINGEN

VeronicaP
0

hm jag får nog börja leta upp katalogen , har ju lagt den på något ställe som jag har tycktskulle vara bra , så nu hittar jag inte den ;-)