Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1079 ggr
Placy
0

parponnyer köpes!!

Hej. Vi är två familjer som söker lugna, trygga och trafiksäkra ponnyer för körning i par. Min sambo är körvan och har jobbat på inkörningsstall, men vi övriga tre vuxna är relativt nybörjare på detta. jag själv har kört de senaste månaderna med mitt shettissto, kvinnan i den andra familjen har kört en del med hennes förra nordsvensk och mannen i det hushållet har inte kört alls.

Det är därför viktigt att hästarna är väldigt lugna och "förlåtande".

Ponnyerna bör även vara lugna i hanteringen, då barn i åldrarna 16mån - 18år ska kunna hantera dom.

har ni hästarna för oss, så ring gärna felisia.

0701436448

Placy
0

*puttar upp* Ingen som kanske har en häst som skulle passa till parkörning, eller som redan varit i vagn med en annan??

zettan
0

hej

Jag har en 2 ½ års hingst som är inkörd och mkt lugn och lätthanterlig. Han kan fås som valack om så önskas. Ring eller mejla mig för mer info

0702-019991 stuterisango@telia.com

Charlotte-J
0

Och jag har en 3 årshingst till salu!

Amor vincit omnia Kyss

SitaL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ett litet sto född 2005,fuxskäck och suuuper söt och go vara av intresse? Hon är inkörd men inte körd på ett tag! Men Hon är jättesnäll! Har tyvärr bara denna bild!

giffan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och jag har ev en val fux som är supertrevlig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

VeronicaP
0

Jag har en svart 5 årig valack som är otroligt snäll , inkörning påbörjad utan några som helst problem.

Han heter Slätten Amadeus.

Du kan pm om du vill veta mer.

Mvh Veronica